zaterdag 26 maart 2011

Video: Nagellak Stash maart 2011



Op veler verzoek heb ik een video opgenomen van mijn huidige nagellak stash. Zoals je ziet is het behoorlijk gegroeid. De vorige video nam ik op in juli en toen paste alles in 2  plastic bakjes! Inmiddels zijn we 8 maanden verder en heb ik 2 prachtige nagellak rekken aan de muur hangen waar ik mijn voorraadje mooi heb uitgestald. Love it like this!


Mochten jullie nog vragen hebben over specifieke nagellak kleuren, let me know in the comments, dan probeer ik jullie verder te helpen. Ik moet er trouwens echt een derde rek bij hebben hoor, deze twee zitten nu al tjokvol en ik moet nog nagellak shoppen bij Kiko in Milaan! OMG!

Wat is jullie favoriete lakje op het moment? Die van mij zijn Shooting Stars van China Glaze en Teenage Dream uit de Katy Perry collectie van OPI.

Until next time,

Serena Verbon