zondag 27 maart 2011

Zou je liever... Knoflook adem of penetrante zweetgeur?



Het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe 'Zou je liever?' en hier in het zonnige Italie kregen we nieuwe inspiratie. Zoals jullie weten zitten Nena en ik momenteel in Milaan, de modestad van Italie. Hier zijn ze zeker niet vies van een teentje knoflook of 2, 3, 4 en de temperaturen zijn inmiddels ook stijgende. We vroegen ons daarom af, zou je liever de rest van je leven een ontzettende stinkende knoflook adem willen hebben of een doordringende gore zweetlucht om je heen?

De regels: kauwgom, tandpasta en mondwater helpen NIET tegen je knoflookadem en zelfs de beste deodoranten zijn niet opgewassen tegen jouw zweetgeur. Niets helpt, there's nothing you can do. Botox spuiten om je zweetklieren plat te leggen of andere ingrepen zijn NIET toegestaan. Dus, wat kies je? Ga je voor de knoflookadem of toch voor die penetrante zweetluft?

Nena wist het antwoord vrijwel meteen, zij gaat voor de knoflookadem. Haar motivatie: dan weten mensen tenminste dat je lekker gegeten hebt! Ik heb er de hele dag over nagedacht en ik weet het eigenlijk nog steeds niet... Ik denk... dat ik ook voor de adem ga. Mijn motivatie: als ik naar zweet zou ruiken dan ruik ik mezelf. Als ik een knoflookadem heb dan val ik er alleen maar anderen mee lastig ;-) Noem het egoistisch, maar ik moet uiteindelijk de meeste tijd met mezelf doorbrengen, am I right?

En nu jullie! Vertel me je keuze plus motivatie bij de comments. Ik ben benieuwd!

Until next time,
Serena Verbon