woensdag 16 maart 2011

Video: Demo Diorshow 360 (roterende) mascara




In de bovenstaande video laat ik mijn beauty aankoopjes van dinsdag zien. Zoals jullie misschien wel weten is dinsdag mijn vrije dag en dat staat vrijwel altijd synoniem aan shoppen! Ik spotte de nieuwste Dior mascara, Diorshow 360, die roteert dames en heren. Een ronddraaiend borsteltje, how cool is THAT! Gadget nerd als ik ben MOEST ik deze natuurlijk aanschaffen. In deze video laat ik zien hoe deze mascara werkt en wat mijn eerste indruk is. Ben ik wederom in een marketing verhaal getrapt of...


Verder laat ik zien dat ik heus wel naar jullie luister, mijn liever lezertjes. Raad en advies neem ik net zo serieus als enthousiaste tips of kritiek (of spelfoutjes verbeteringen). Jullie vertelden mij in de comments dat de Effaclar lijn van La Roche-Posay erg goed zou zijn, dus Serena koopt. Ik heb het eau demaquillante purifiante gekocht om te reinigen en de treatment cream (DUO) als verzorging.

Verder heb ik van Estee Lauder het Advanced Nigh repair serum aangeschaft, dat was een hele duit, maar je doet er erg zuinig mee zei de verkoopster. Ook dit product werd mij meerdere malen aangeraden door jullie, dus ik durfde de sprong in mijn portemonnee wel te wagen. Voor een flesje van 50 ml betaalde ik overigens €80, mochten jullie het je afvragen. It better be good!

En dan de vraag van de dag...


Wat hebben jullie onlangs voor beauty aankoopjes gedaan?

Until next time,
Serena Verbon