maandag 14 maart 2011

Video: 5 year old makeup guru



Deze geweldige video kreeg ik gisteren doorgestuurd door mede-Grazia Insider Joy. De video kan niet embed worden, dus als je benieuwd bent klik dan even op de link 'watch on YouTube' om de video verder te bekijken. In de video zien we Maddison, een meisje van 5 jaar die PERFECT de YouTube makeup guru's imiteert met haar 'jusss like dat' en haar 'I really love it, you got to fry it!'. Cute of creepy, though?


Laat ik het meteen maar zeggen, ik vind haar schattig. This could be me like 21 years ago! Maar ik zag dat er ook aardig wat duimpjes omlaag werden gegeven en ik las een aantal wel hele agressieve comments. Is het dan echt zo erg om een meisje met make-up te laten spelen? Deden we dat niet allemaal toen we klein waren? En wij zijn toch ook goed terecht gekomen? Ik vind niet dat haar moeder iets fout doet in de opvoeding. En kom op, alle kinderen imiteren hun ouders. Of het nou makeup guru spelen is, spelen met de mobiele telefoon op boodschappen doen. Deze video is pure onschuld (en waarschijnlijk schaamt onze Maddie zich over 10 jaar dood voor deze video) en wat mij betreft moet dit kunnen.



Wat jullie, is dit cute of creepy?

Until next time,

Serena Verbon