woensdag 9 maart 2011

Persevent: Kruidvat Zomer Cruise


Ergens in de winter ontving ik al het leukste perspakket ooit en gisteren heeft Kruidvat mij opnieuw verrast met het leukste persevent ooit! De Kruidvat Zomer Cruise werd namelijk gehouden op de Grace Kelly, een luxueus jacht. Ik heb zoiets altijd al van binnen willen zien! Daarbij hadden we het erg getroffen met het weer. De zon scheen heerlijk naar binnen, er werd een cocktailtje in mijn hand gedrukt en ik was binnen no-time in zomerse sferen.


We werden hartelijk ontvangen en in groepjes verdeeld. Sanaz (jullie kennen haar wel want met haar was ik ook naar London) en ik zaten in de blauwe groep (te herkennen aan de blauwe bloem) samen met de beauty redacteuren van de magazines 'Vriendin' en 'Glamour'. De groepen werden elk naar een deel van het schip geleidt en om de 20 minuten werd er omgeroepen dat het tijd was om naar een ander gedeelte te gaan.


Ik heb erg veel foto's gemaakt want er was ook zo veel leuks om te fotograferen! Hieronder een fotoverslag met korte toelichtingen. Als er nog vragen zijn over sommige foto's, let me know. In ieder geval heb ik uiteraard aan het jasje getrokken van de hoofdinkoper en van de PR mensen van NYC met de prangende vraag 'Wanneer komt NYC eindelijk eens in de Kruidvat schappen te liggen?'. Het antwoord luidde: vandaag. Het schijnt dat NYC al in Meppel en Hengelo te koop is (en in Breda is al een leeg schap gespot die nog gevuld moet worden), maar in de loop van deze en volgende week zal NYC in 160 geselecteerde filialen te koop zijn. De filialen komen op de Kruidvat website te staan, momenteel zijn ze hier druk mee bezig. Yes!

Beneden op het Alohadek maakten we kennis met de Natures lijn.


Het Alohadek was ingericht als een riante en luxueuze badkamer en rook als een sauna/spa. Heerlijk!



En dat niet alleen, er waren ook professionele masseurs aanwezig die ons een ontspannende rug- en hoofdmassage gaven en een heerlijke handmassage met Kruidvat's amandelolie. Hmmmmm, echt genieten joh! Ik viel bijna in slaap.



Onderweg van beneden naar boven maakte ik nog snel even foto's van een trotse kok met zijn kunstwerkjes; heerlijke fruitsalades, hartige salades en amuses.



Bovenin werden we ontvangen door een geur expert die ons de Body Fruit lijn liet zien. Die lijn kende ik natuurlijk al, maar het was erg interessant om informatie te krijgen over geuren, geurnoten en de belevenissen die we hiermee associëren. In de nazomer willen ze een nieuwe lijn aan hun Body Fruit lijn toevoegen en wij kregen 4 potjes met geuren te ruiken waarover we onze mening mochten geven. Het was erg leuk om dit te doen, we moesten de geurnoten raden, en daarbij werd er serieus naar ons oordeel geluisterd.





Op de begane grond van het schip, helemaal achterin, was de manicurehoek. Hier maakten we kennis met de vernieuwde nagelproducten van Kruidvat eigen merk terwijl we tegelijkertijd een handmassage en een manicure kregen. Genieten! Ik ben erg blij te mogen vertellen dat Kruidvat eigen merk met een soepel meebuigend scheermesje komt met maar liefst 6 mesjes voor iets rond de €7. Ik betaal me echt scheel aan de mesjes van Venus, dus zodra dit scheermesje in de schappen ligt probeer ik hem zeker uit!


Op het zonnedek nestelden we ons in een strandstoel, cocktail in de hand, en lieten we ons informeren over Kruidvat's zonneproducten. Het was heel erg informatief en ik besef me steeds beter hoe belangrijk het wel niet is om je te beschermen tegen de schadelijke UVB maar ook UVA straling. Er is altijd zo veel keuze in zonneproducten, maar dankzij de presentatie weet ik dat ik in ieder geval ga smeren met een minimale factor van SPF30. That's right. Bruin wordt ik toch wel.




Beneden in de 'Ziekenboeg' werden we trouwens ook nog goed geïnformeerd over vakantie kwaaltjes. Ik vond het erg leuk dat Kruidvat ook dit onderdeel had ingelast, ook al zijn deze producten totaal niet glamourous, handig is het wel. We kregen een goede presentatie over de kwaaltjes en wat men ertegen kan doen, met feiten en getallen onderbouwd.


Als laatste kon ons groepje naar de make-up! Hier werden de nieuwste producten van Essence, Gosh, NYC en Catrice geintroduceerd. Ik moest hier als beautylover natuurlijk de meeste foto's schieten! Je kon ook meteen merken dat er beautybloggers op het event waren, we stonden allemaal in een kringetje rondom de producten te kwijlen, te swatchen en te fotograferen (terwijl de magazine beauty redacteuren er verbaasd naast stonden), hahaha!


Check deze mooie Catrice Quads! Ze gaan €5 kosten en de pigmentatie is pretty! Er komt trouwens weer een Catrice eyeshadowbase aan, volgens mij ook vast in het assortiment.


Er komen ook heel veel nieuwe Catrice lippenstift kleuren aan, zelfs hele aparte zoals zwart, antraciet/bruin en diepdonkerrood. De pigmentatie is sterk en de structuur is lekker creamy.


Waar jullie heel blij mee gaan zijn is Essence! Ze brengen namelijk 4 kleuren gelliners uit in hele mooie kleuren, vast in het assortiment. Hieronder wat swatches op de hand van de visagiste, die later de zus van Yolanthe van Casbergen bleek te zijn. Ze had me heel mooi opgemaakt met de onderste kleur gelliner, een soort bruin/grijzig/taupe.







Hieronder nog een foto van Sanaz en de mevrouw die de styling op het schip heeft verzorgt, aan de bar.


Een foto van het bovendek.


Het was een heerlijke zonnige dag en ik heb echt genoten van het event! We werden niet alleen goed ontvangen en rondgeleid, ook werden we goed geïnformeerd en helemaal in de watten gelegd. Alles was tot in de puntjes geregeld en hartstikke goed verzorgd, we kregen heerlijke hapjes en drankjes en, last but not least, vertrokken we met een grote strandtas bomvol nieuwe Kruidvat producten waarmee we tijdens de Zomer Cruise kennis hebben gemaakt. Een goodiebag om jaloers op te worden, al zeg ik het zelf! ;-)


Ik wil bij deze iedereen bedanken die aan dit geweldige persevent heeft meegewerkt! Jullie hebben top werk geleverd waar jullie echt trots op mogen zijn. Was ieder persevent maar zo fantastisch! ^^

Until next time,
Serena Verbon