dinsdag 22 maart 2011

Outfit: Zomerkriebels!


Meer outfit posts vroegen jullie! Dus bij deze de outfit die ik op mijn vrije dagje droeg vorige week. Een heerlijke zonnige dag was het. Ik zat in de trein op weg naar Amsterdam en ik soeste helemaal weg met het zonnetje op mijn gezicht. Zo lekker! Ik kreeg een beetje vlinders in mijn buik. Gewoon, omdat er een zomers gevoel door me heen ging. 





Jeans van Uniqlo / shirt van Modstrom / jeansblouse van Berschka / distressed boots van Jeffrey Campbell / ketting van Hyki / zonnebrilmerk onbekend

De jeans en de boots kocht ik in New York, het shirt kocht ik hier in Houten bij Jeans & Lifestyle. De ketting kreeg ik kado in het MNY pakket, maar is te koop via Hyki.nl. Het roze hart is een echte edelsteen, namelijk rozenkwarts.

Toen ik terug kwam in Houten heb ik nog lekker met mijn katjes op de gallerij gechillt met het zonnetje op mijn gezicht. Ik deed mijn blouse uit, zo warm was het! Later kwam Larissa langs en heeft ze foto's van me gemaakt op de gallerij, in het nazonnetje. Ze heeft het express op onbewaakte momenten gedaan, zo kreeg je leukere en spontane foto's vond ze. Misschien herkennen jullie deze combo uit de video Kim Kardashian's Kleding Tips, ik heb alleen de ketting veranderd. Zoals je ziet een hele chille, casual outfit. Als ik geen chique afspraken heb trek ik het liefst dit soort outfits aan.

Ben ik de enige die vlinders krijgt, echte zomerkriebels, van de eerste zonnestraaltjes? Of hebben jullie dat ook? Ik weet niet wat het is, maar ik word helemaal vrolijk in mijn hoofd en ik denk terug aan leuke zomervakanties, zonnen op het strand, chillen in het park, scooter rijden (?), terrasjes pakken en...zoenen!

Until next time,
Serena Verbon