dinsdag 22 maart 2011

New in!


Afgelopen zondag was ik op bezoek bij de webshop Enchantra (helemaal in de provoncie Zeeland) en daar nam ik eindelijk mijn langverwachte nagellak rek mee! Zoals jullie weten heb ik er al eentje, maar mijn nagellak stash was de laatste tijd behoorlijk gegroeid en dus kwam ik er eigenlijk nog eentje te kort.

 


Hier ben ik al enthousiast mijn flesjes aan het herindelen! Zo leuk om te doen. Mijn vader zal dit rek naast mijn andere hangen en dan kan ik eindelijk een nieuwe video opnemen waarin ik mijn nagellakstash aan jullie laat zien (ik heb hier veel verzoekjes voor gehad!). Dit rek is overigens te koop bij Enchantra en kost €49,95. Er kunnen ongeveer 90 nagellak flesjes in.

Q: Hoe bewaren jullie je nagellak flesjes? En sorteren jullie op kleur of merk of allebei?

Until next time,

Serena Verbon