woensdag 23 maart 2011

Oops!

Ik kon het niet langer weerstaan: ik heb een nieuwe set wimper extensions laten zetten bij Eyelash Express. Vorig jaar liet ik het ook doen omdat ik finaliste was in de Miss Queen Benelux verkiezing, maar ik liet de extensions 'uitgroeien' om te zien wat voor een effect de extensions op de echte wimpers zouden hebben. Laatst kwam ik weer wat oudere foto's tegen van mezelf mét extensions en het begon meteen te kriebelen. Het beviel zo goed, waarom nam ik ze niet weer?




Ik maakte opnieuw een afspraak bij Jolanda en gisteren zijn ze gezet. Ik ben er wederom very, very, happy mee! Deze keer zijn ze ietsje korter dan de wimpers die ik voor de miss verkiezing had uitgekozen, maar ze zijn alsnog ernstig lang. Als ik de wimpers over 3 tot 4 weken laat bijvullen kies ik voor nog iets kortere wimpers, zodat het niet overduidelijk nep lijkt.

Voor de miss verkiezing koos ik voor 15mm wimpers en dit keer heb ik 14mm wimpers. Jolanda heeft tussendoor ook wat kortere wimpers gebruikt voor een voller effect.

Mocht je denken dat wimper extensions slecht zijn voor je eigen wimpers, think again! Ik heb er een heel artikel aan gewijd, die kun je hier teruglezen.




Mijn wimper extensions heb ik wederom laten zetten bij Jolanda van Eyelash Express. Ze heeft haar salon aan huis in Houten. Ze heeft haar certificaten in Las Vegas behaald en heeft echt goede skills! In ongeveer een uur had ze beide ogen voorzien van extensions (dit is echt heel snel) en ze gaat heel precies en nauwkeurig te werk. De BN'ers hebben haar ook al ontdekt. 'Van de week was Yolanthe hier voor het eerst' vertelde ze doodleuk. Een eerste set kost €75 en voor refills (na ongeveer 4 weken) betaal je €35.

Voor meer info check je mijn vorige artikel (inclusief video) hier en klik hier voor de website van Eyelash Express.

Until next time,
Serena Verbon