donderdag 3 maart 2011

Outfit of the day - City Chique


Op dinsdag bezocht ik een gaaf pers event genaamd Beauty Brands United, een soort beurs waar allerlei verschillende beautymerken hun nieuwste producten laten zien. Voor deze gelegenheid wilde ik er iets chiquer uitzien dan gewoonlijk, maar tegelijkertijd een beetje nonchalant en trendy. En ik wilde iets waarbij mijn nieuwe juweeltje goed bij zou staan! Klik verder voor meer info over deze outfit.


Ik besloot daarom mijn strakke taillerokje van Forever21 (die ik liet zien in mijn NYC Fashion Shoplog) uit de kast te trekken, I was dying to wear this! Op het lab is zo'n outfit totaal niet handig, dus moet ik het echt van de pers events en etentjes hebben als ik mezelf eens een keertje wat chiquer wil kleden.

Met het rokje als basis besloot ik het te combineren met een zwarte panty/legging, een zwart tricot hemd (in de rok gestopt) en zwarte enkelboots met een 10 cm hoge hak. Nice! Voor het nonchalante effect droeg ik er een ecru kleurige, linnen blouse op. De blouse brengt de outfit meer in balans, de opgerolde mouwen geven er een sportief tintje aan en de kleur past goed bij de olijfgroene rok. Een zwart vest maakte de outfit te saai en te correct.

Taillerokjes rulen! Het accentueert mijn smalle middel (en als je geen smal middel hebt, creĆ«ert deze rok wel de illusie) en ligt het nu aan mij of lijken mijn boobies groter? :) Anyways, de kleur en de structuur van deze rok trokken mijn aandacht en het hoge model is heel flatterend voor je figuur. Ik wil meer van dit!

Forever21 is een Amerikaanse keten en dit rokje kocht ik in New York City. Maar niet getreurd! Ze hebben een Europese website en het schijnt dat de verzendkosten naar Nederland slechts €6 bedragen. Zelf heb ik nog niet besteld, maar nu ik weer zit te kijken zie ik zo veel leuks, dat ik dat zeer binnenkort zal doen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn outfit vinden! Zijn jullie rokkendragers of zijn jullie juist het tegenovergestelde? Let me know.

Until next time,
Serena Verbon