donderdag 3 maart 2011

MAC Wonder Woman persevent (+ aankoopjes)


Gisteravond was ik samen met heel veel andere beautybloggers op het MAC Wonder Woman persevent in de MAC store te Amsterdam. Deze geweldige collectie is vanaf aanstaande zaterdag te koop in de MAC store en -counters, maar wij kregen vast een sneakpeek van de gehele collectie plus de mogelijkheid om alvast wat WW producten in te slaan. Klik verder voor meer info, heel veel foto's en natuurlijk mijn aankoopjes.


Het was me toch een partijtje druk daar! De MAC store is erg klein en we stonden met zo'n 30 man op elkaar gepropt, maar dat kon de pret niet drukken. Boven de store was een speciale ruimte geheel ingericht in Wonder Woman style. De catering 'Gewoon Meer' had weer uitzonderlijk zijn best gedaan met heerlijke hapjes en schattige mini cupcakes die tot in detail waren versierd. Mijn complimenten!

Op een tafel stonden de displays met de collectie uitgestald:


Het blauwe palette, Lady Justice, had ik reeds in mijn bezit, maar nu kon ik ook de andere palettes in het echt bekijken en swatchen. 

Defiance Eye Quad

Valiant Eye Quad


MAC Wonder Woman face charts:



We mochten alles pakken, bekijken, fotograferen en swatchen en als we wilden konden de MAC Make Up Artists ons een touch-up geven met de producten. MUA Erwin gaf me een touch-up met het roze Defiance Eye Quad. Hoewel roze een lastige kleur is op de ogen vond ik dat hij het heel goed had aangebracht, heel fris! Verder gebruikte hij de lipstick Marquise d' - een perfecte nude kleur voor mij - en de geweldige grote Mineralized Skin Finish in Golden Lariat.


Ik kon niet anders dan de lipstick en de MSF afrekenen toen ik mijn gezicht na de touch-up bekeek. De MSF is er in twee kleuren en de lichtere kleur was die avond meteen uitverkocht (als je deze wil bemachtigen wees er dan snel bij!), maar omdat ik donker ben vond ik de Golden Lariat beter bij mij passen. De lipstick Marquise d' is van alle lipsticks het meest populair, dus ook bij deze kleur zeg ik: wees er snel bij!

Mijn aankoopjes van deze avond waren dus de MSF in Golden Lariat en de lipstick in Marquise d':

de doosjes.

oog voor detail: zelfs de binnenkant van de doosjes was bedrukt.

de lipstick heeft een omdoos, het echte doosje is chique rood en glanzend.

de verpakkingen.

Mineralized Skin Finish in Golden Lariat. Prijs €34,00.

de Mineralized Skin Finished uit de Wonder Woman collectie zijn supersized, zoals je ziet!

close-up.

Marquise d'. Prijs €18,50

swatches - links Marquise d' en rechts de kleuren van Golden Lariat apart.

Ik ben vooral erg blij met de lipstick. Altijd als ik een nude lipstick aanbreng maakt de kleur me bleker (een beetje ziekelijk zelfs) en doet het niets voor me. Marquise d' echter zorgt voor een frisse en fruitige nude lips die niet te licht zijn bij mijn huid. I love this!

De MSF is geweldig! Lekker groot, ligt lekker in de hand en de kleuren zijn zowel apart als samen geweldig op je huid. Je huid krijgt een mooie sunkissed glow als je alles samen gebruikt, maar de gouden kleur apart is perfect als highlighter en de middelste kleur bevat geen shimmers en kan dus prima doorgaan als matte bronzer. 

Speciaal voor deze gelegenheid had ik trouwens mijn Wonder Woman shirt uit de kast getrokken:


Ik heb hele leuke en lieve beautybloggers mogen ontmoeten die ik nog niet eerder had ontmoet, zoals Linda van Beautytreat en Wendy van Bloggin' Beauties. Mijn blogvriendinnen Silja, Sanaz, Caroline en Vera waren er ook, dus het was een gezellige boel!

(groepsfoto via Seren van PYC)
Wil je de persfoto's bekijken van de gehele collectie (inclusief de prijzen), klik dan hier. Wil je swatches zien van het Lady Justice palette en de Rapidblack eyeliner, klik dan hier. En als je benieuwd bent naar mijn Wonder Woman look inclusief Wonder Woman outfit (jaja!) klik dan hier.

Deze producten worden vermoedelijk favorietjes, dus jullie zullen ze wel eens voorbij zien komen tijdens filmpjes en looks. Andere aanraders zijn de Mighty Aphrodite blush, de reflects glitter in Bronze en de Emancipation gloss.

Gaan jullie zaterdag iets van de Wonder Woman collectie scoren?

Until next time,
Serena Verbon