vrijdag 11 maart 2011

Nagel update


Vorige maand was ik zo bedroefd om mijn nagels, mijn wijsvingernagel was afgescheurd en de rest zag er ook maar sneu en zielig uit. Inmiddels zijn we een maandje later. Een maandje zonder nagellak, maar mét goede verzorging en kijk eens hoe ze zijn opgeknapt. Ze zijn ook best hard gegroeid in 4 weken tijd, al zeg ik het zelf!






Hierboven heb ik ze gelakt met het nieuwe Catrice lakje genaamd 530 - up in the air, uit de goodiebag. Een prachtige hemelsblauwe kleur met een vleugje grijs en een vleugje lavendel. Op de foto is de kleur blauwer dan in het echt. In het echt is de kleur wat minder fel en meer lila-achtig. Wat lakken de Catrice lakjes trouwens goed zeg! Deze is lekker creamy (dus wel opletten dat je niet te veel op je kwastje neemt, goed afstrijken!) en dekt in vrijwel 1 laag. Hierboven heb ik echter 2 laagjes aangebracht (het staat op het flesje, dus deed ik dat maar) haha! Het lakt dus lekker soepel en droogt ook nog eens vrij snel. Ik wil meer Catrice lakjes! Meer, meer, meer!!

Nog even een voor en na foto, voor de leuk:


voor


na

Op de onderste foto heb ik mijn nagels overigens wel behandeld met OPI Chip Skip (een product dat je aanbrengt voor de basecoat en wat ervoor zou moeten zorgen dat je nagellak minder snel chipt, dit ga ik de komende weken uittesten) en een basecoat. Maar kijk eens hoe mooi glad ze ogen! Ik heb niet gephotoshopped, echt, maar het lijkt haast wel zo!


Een maandje even niets op je nagels is dus best een goed idee. Even je nagels wat rust gunnen en tegelijkertijd vertroetelen met nagelriemboter of nagelriemcreme doet wonderen!

Hehe, ik kan weer swatchen! Maar ik zal mijn nagels niet meet zo mishandelen als de afgelopen periode. Ik spaar gewoon wat nagellakjes op voor een swatchdag zodat ik de foto's hierna geleidelijk op mijn blog kan plaatsen en de rest van de tijd zal ik mijn nagels nude laten (of met een verzorgende basecoat) en wat rust gunnen.

Wat een verschil he? Wat vinden jullie van mijn nagellengte? Ik denk dat ik het zo laat, vind het zo wel mooi verzorgd staan in plaats van dat hele lange wat ik eerst had...


Until next time,
Serena Verbon