vrijdag 11 maart 2011

Video: MNY Party Look door Clayton Leslie


Zoals jullie weten werd ik vorige week 'onder handen genomen' door Maybelline en MNY visagist Clayton Leslie. Een verslagje van 'achter de schermen' lees je hier terug. Alles werd opgenomen met hele professionele belichting, camera- en geluidsapparatuur dus dat was wel even wat anders dan mijn schamele webcammetje! Hierboven heb ik de video gemonteerd van het eindresultaat. Wel in HD bekijken he! Enjoy! Klik hieronder voor meer info over MNY's nieuwste limited edition lijn genaamd Material Girl.


De Material Girl collectie bestaat uit zoete, sappige fruitkleurtjes! Vooral de lakjes en de glossjes vind ik super. De oogschaduwkleuren zijn perfect voor een nude, everyday look en de balms zijn heel sheer, maar geven net dat mooie parelmoeren glansje aan je lippen.

Oogschaduw - € 2,49 per stuk

boven 373 en onder 289 - €2,99 per stuk

hier kan je de shimmers beter zien

345 - €2,49 per stuk

Kleur 345 is een wat donkerder kleur oranje met heel veel gouden en zilveren shimmers.

265 - €2,49 per stuk

Kleur 265 is een bessenrode kleur, op de nagels feller rood dan in het flesje, daar oogt de kleur meer wijnrood. De glitters zijn zilver en grover dan kleur 365, maar het lijkt of ze een holografische schittering hebben. Very pretty! Op de nagels lijkt het net een snoeperig siroopkleurtje. Deze kleur is mijn favoriet!

Ik heb maar geen moeite genomen om de balms te swatchen, het parelmoeren glansje is op mijn huid amper te zien! Het product is wel erg lekker, mijn lippen blijven goed gemoisturized.

Als het goed is ligt deze MNY Material Girl collectie al in de winkels vanaf 1 maart, dus als je benieuwd bent geworden door de swatches neem dan zeker een kijkje! Aanraders zijn de glossjes, het rode lakje en de oogschaduw als je op zoek bent naar neutrale kleurtjes.

Until next time,
Serena Verbon