vrijdag 4 maart 2011

MNY event met Clayton Leslie


Gisterenavond was ik aanwezig in het pand van L'Oreal waar ik werd opgewacht door Clayton Leslie en een professionele cameraploeg. Woah, spannend! Clayton is de vaste Make Up Artist van Maybelline en MNY en heeft o.a. naam gemaakt door zijn creativiteit en inzet backstage bij Fashionweek. Om de lancering van de limited Material Girl collection van MNY te vieren werd ik door hem onder handen genomen. Klik verder voor mijn fotoverslag van de avond.


Wat is tegenwoordig een pers event zonder bijpassende lekkernijen? 


 




De nieuwe Material Girl collectie display:



De Material Girl producten die ik mee kreeg om te reviewen:



Behind the scenes:





Ik vroeg Clayton om een party look! Hij heeft de volgende producten gebruikt voor deze look:





Het resultaat zien jullie snel in een professionele video! Het beeldmateriaal krijg ik opgestuurd zodat ik het zelf kan monteren. Nice! De beelden zijn echt heel erg mooi en scherp, net als op de televisie :-) Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik vond het heel erg gaaf! Clayton is een echte lachebek, een hele vriendelijke (en mooie!) man met verstand van zaken. Het was super om hem eindelijk eens te ontmoeten. 



Hierboven vast een sneakpeek van de nieuwe Garnier verzorgingsproducten voor de vette huid. Ik heb hier ook een product van meegekregen die ik binnenkort zal reviewen voor de site. Verwacht ook op zeer korte termijn swatches en reviews van de Material Girl collectie die sinds 1 maart in de Etos filialen ligt! Het zijn warme, bessenrode tinten met shimmers en sparkles. Mijn eerste indruk is vast positief!

Dankjewel Clayton en de meiden van L'Oreal voor deze unieke gebeurtenis!

Zijn jullie al benieuwd naar de video? ^^

Until next time,
Serena Verbon