vrijdag 25 maart 2011

Hot Guy: Rick Genest


Waarom heeft niemand me verteld dat Lady Gaga een videoclip van Born This Way had uitgebracht? Ik zag hem dus gisteren pas voor het eerst he! Jaja, ik weet wat jullie denken, die Serena leeft onder een steen. En ok, ik geef toe. Ik kijk amper tv en lees nooit een krant en daarom gaat er heel veel langs me heen (ik weet overigens wel van de ramp in Japan, mochten jullie het je afvragen). Maar hoe had ik dit kunnen missen dames en heren? I LOVE LADY GAGA! Goed, ik heb de clip inmiddels 5 keer bekeken en ik kreeg steeds meer interesse in die mysterieuze getatoeĆ«erde man waarmee ze danst... Zijn naam is Rick Genest.


En wat is er dan zo bijzonder aan dit Canadese model? Lady Gaga heeft zo'n dikke twee uur in de make-up gezeten voor deze skelet-look maar Rick Genest daarentegen really looks this way! Hij heeft zijn gezicht zo laten tatoeĆ«ren dat hij voor eeuwig en altijd op een lopend skeletje lijkt. Voor Rick is het altijd Halloween!

Het kostte Rick 3 jaar en $7000 om zover te komen. Hij werd ontdekt op de straten in Montreal, waar hij  gekke klusjes deed om zo steeds zijn volgende tattoo te kunnen betalen. Inmiddels is hij een muse van Nicola Formichetti, designer bij Thierry Mugler. Hij loopt shows, is te vinden in grote fashion magazines zoals hieronder in de Japanse Vogue en schittert nu dus ook in Gaga's nieuwste videoclip Born This Way. 





Ik weet niet wat het is, maar ik dig die Rick Genest wel. Call me weird, maar deze beste man heeft een prachtige kaaklijn, mooie fijne neus, volle lippen, gewoon een erg mooi hoofd. Daarbij is hij natuurlijk mega mysterieus en dat maakt hem super duper aantrekkelijk! Als hij voor me zou staan zou ik het spontaan benauwd krijgen, in a good way dan. En ondanks zijn scary looks schijnt het een alleraardigste jongeman te zijn. 'Within the family he's a very loving boy. He is very respectful to us', aldus zijn moeke.

Wat vinden jullie? Is hij ook in jullie ogen woest aantrekkelijk of draai je 180 graden om als je hem zou tegenkomen?

Until next time,

Serena Verbon