donderdag 17 maart 2011

FabFashion


Het is altijd moeilijk om je eigen style te omschrijven, maar toen ik laatst weer in de webshop van FabFashion aan het neuzen was dacht ik 'ja, dit is echt mijn soort kleding, helemaal mijn style!'. Ik kon er dan ook niet wegklikken zonder wat te bestellen, dat begrijpen jullie! FabFashion is echt een aanrader als je houdt van dezelfde kledingstyle als ik. En als je in de maand maart een bestelling plaatst maak je nog kans op een fotoshoot t.w.v. €99 ook!


Ik heb inmiddels al enkele items van FasFashion in mijn kledingkast hangen. De prijzen zijn erg scherp, zo heb je voor €25 al een mooie, wijde top die je over een hippe broek van ongeveer €30 kunt dragen. Een paar kekke laarsjes eronder en een mooi sieraad en you're good to go! Check ook zeker de sale sectie waar je voor een paar tientjes hele mooie items kunt scoren. De kleding van FabFashion ziet er stukken duurder dan de daadwerkelijke prijsjes, ook een leuke bijkomstigheid.

Het leuke aan de collectie van FabFashion is dat het assortiment regelmatig wisselt, want er worden regelmatig nieuwe leuke items aan de shop toegevoegd (en andere items worden dan weer verplaatst naar de sale). Zo verveelt deze webshop nooit en als ik eens in de zoveel tijd weer een kijkje kom nemen is er altijd wel iets leuks wat ik graag wil hebben. Omdat de style van deze webshop praktisch mijn style is kan ik alles uit de shop goed combineren met wat ik al heb. Ook de kleuren zijn helemaal mijn ding: geen felle schreeuwende kleuren maar juist soft neutrals, pastels, legergroen, jeansblauw, zwart, donkerbruin en grijs. Love this shop! 

Hieronder een paar outfit foto's ter inspiratie met kleding van FabFashion;

Silk Assymetric Top - €34,95 / zwarte legging / pumps met strass accent

De taupe kleurige top is echt super! Hij valt heel zwierig om me heen en oogt heel erg luxe (de voorkant is gemaakt van 100% zijde). Ik heb hem hier gecombineerd met een eenvoudige zwarte legging en zwart hemd met de pumps als blikvanger. Ik kocht deze pumps bij de Primark voor slechts €19 en de kleur past precies bij de top!


Dress Romance - €34,95 / bruine tailleriem / bruine opengewerkte wedges

I love jurkjes! Zo lekker makkelijk zijn ze, want je hoeft er verder alleen nog maar accessoires bij te doen en klaar ben je. Ik werd op slag verliefd op dit romantische jurkje. Het materiaal is van zijde en kant en heeft wederom die luxe uitstraling. Ik moet nog even wachten op warmer weer voordat ik deze jurk buiten kan dragen, maar ik wilde hem vast aan jullie laten zien. Hier gecombineerd met een stoere tailleriem van de Pieces en opengewerkte bruinleren wedges die ik in Miami kocht vorig jaar.

Like what you see? Bestellen dus, bij FabFashion. En als je dat deze maand nog doet maak je ook nog eens kans op een Fabulous Fotoshoot t.w.v. €99!!

Hoe zou jij je eigen kledingstyle omschrijven? En die  van mij?

Until next time,
Serena Verbon