maandag 7 maart 2011

Dierengezelligheid!

Weet je wat ik zo gezellig vind? Als ik aan het werk ben achter de computer, dus in mijn werkkamertje, komen Clarence en Coco me altijd gezelschap houden. Clarence maakt het zich vaak gemakkelijk in de vensterbank, in een doos of in een mandje en Coco chillt hem vaak ergens op een kleedje schuin achter me. Ik vind het zo gezellig om te schrijven terwijl zij er ook zijn! 


Vandaag ontdekte Clarence een nieuw plekje, gewoon op mijn bureau. Het zag er zo grappig uit, zo'n dikke plofzak die heel nonchalant op mijn bureau ligt te chillen, minding his own business. Zijn voorpootje liet hij rusten op het bureau ernaast die iets hoger is. Echte chill modus. Wat een diva!


Yo, whattap gasten!


Coco loopt vaak in en uit, ik denk dat ze zich snel verveelt. Als ze mijn kamertje binnen komt lopen bedelt ze altijd onderaan mijn bureaustoel. Dan kijkt ze vragend omhoog en brengt ze een speeltje mee. So cute! Als ze wil spelen gaat ze op haar achterpootjes staan en dan haakt ze haar nagels in de stoel, of erger, mijn benen. Meestal is het dan tijd voor een break, dan drink ik een kopje thee in de huiskamer.

Als Coco moe is ligt ze in een mandje hier onder mijn bureau of op een kleedje achter me. Het zijn absoluut geen schoot- of oppak katten, maar ze zijn eigenlijk ALTIJD nooit verder dan een straal van 2 meter van mij verwijderd. Ze willen altijd in de buurt zijn. Lief! ^^


Soms zijn ze wel vervelend hoor, dan lopen ze dwars over de producten heen terwijl ik ze net perfect heb neergelegd om te fotograferen. En hieronder slopen ze gewoon even mijn zelf gefabriceerde foto studio! Zucht...I love my cats!


Zijn jullie dieren ook zo? Willen ze ook altijd graag in je buurt zijn en kijken wat je aan het doen bent? Houden zij je ook gezelschap terwijl je aan het werk bent?

Until next time,
Serena Verbon