zaterdag 5 februari 2011

Win: Sterling zilveren bedelarmband

Ja, dat lees je goed! Van de webshop Bedelsieraad.nl mag ik een prachtige sterling zilveren bedelarmband weggeven, inclusief 5 sterling zilveren bedels naar keuze. Deze 'Larenza' armband heeft mooie, grote schakels waar je de bedeltjes naar wens aan vast kan 'klikken'. Lees snel verder als je kans wil maken op deze armband.


Hierboven heb ik een collage gemaakt van de armband en de bedels die ik zou kiezen als ik zou winnen. Maar omdat ik deze winactie organiseer kan ik natuurlijk niet meedoen! Zucht! Ik vind de Alfabet bedels erg cool, ik zou dan mijn initialen S en V kiezen. Of misschien wel B en L van BeautyLab!

Anyways, de Lorenza armband en de bedels zijn van erg goede kwaliteit en vervaardigd uit echt sterling zilver. De prijs van een Lorenza armband is €22,95 (ongeacht de lengte) wat ik persoonlijk niet duur vind voor een echt zilveren armband. De schakels zijn mooi groot en de armband is op zich zonder bedels ook prachtig zo te dragen.

De bedels zijn erg gedetailleerd en komen gemiddeld op zo'n €9,95 per stuk. Je kunt de bedels vastklikken op de plaatsen die jij wil en je kunt er naar wens zo veel of zo weinig aanhangen, whatever you feel like. 

Een kleine rekensom rekent uit dat de armband plus zilveren bedels neerkomt op zo'n €75 en ik ben Bedelsieraad.nl dan ook erg dankbaar voor deze kostbare prijs die ik mag weggeven aan een BeautyLab lezeres!

Wat moet je doen om kans te maken op dit sieraad?

  • Laat een comment achter waarin je vertelt welke 5 Alfabet letters je zou kiezen en waar deze letters dan voor zouden staan. De letters mogen zelf ook gewoon een woord vormen. Als je wint ben je niet verplicht deze letters als bedel te kiezen, het is nu alleen puur voor de winactie.

  • Like deze post via Bloglovin' (button staat onderaan dit artikel).

  • Breng een bezoekje aan Bedelsieraad.nl - naast deze bedels verkopen ze ook Pandora style armbanden en -bedels en als je van sieraden houdt (of op zoek bent naar een kadootje) is hun webshop echt de moeite waard om eventjes in rond te snuffelen.

De winactie sluit op dinsdag 8 februari om 00:00 uur. Tot die tijd kun je je kanshebbende comment achterlaten. De winnende comment is humorvol, origineel of juist erg lief. Doe je best en veel succes gewenst!

ps. wisten jullie dat er een makkelijke manier bestaat om sterling zilver weer mooi glanzend en schoon te krijgen? Check mijn how-to video hier.

Until next time,
Serena Verbon