zaterdag 5 februari 2011

Start all over!


Jep, dat zien jullie goed. Mijn mooie, verzorgde en ietwat langere nagels zijn gereduceerd tot afgescheurde stompjes! Echt balen! Ik vind nagellak swatches toch mooier op wat langere nagels en ik zal de komende weken hard mijn best doen om ze weer zo te krijgen zoals ze waren. But what happened?


Ik weet het niet precies! Want ik verzorg ze eigenlijk best goed. Maar het vele nagellakken (en met name nagellak verwijderen) heeft denk ik zijn tol geeist. Mijn nagels waren de laatste tijd erg broos en scheurde snel in. Of de bovenste laag van mijn nagels begon te chippen waardoor ze erg dun werden en uiteindelijk gewoon afbraken als ik ergens tegenaan stootte. Daarbij vind ik ze ook iets gelig geworden, ondanks het feit dat ik altijd basecoat gebruik (zelfs als ik veel moet swatchen).

Anyways, mijn nagels zijn nu lekker kort en ik ben van plan ze goed te verzorgen met Burt's Bees nagelriemboter om mijn nagelriemen te verzachten (en naar achteren te duwen) en Dior creme abricot om mijn nagels te versterken. Daarnaast regelmatig vijlen en lakken met een basecoat 'Growing Nails' met odorless garlic. Ik kocht dit flesje bij Sally's Beauty Supply in Miami en op de achterkant staat dat knoflook dé ontdekking is voor langere en sterkere nagels. Voorlopig even geen nagellak meer voor mij, mijn nagels wil ik de komende tijd even wat rust geven en flink laten detoxen.


Ik houd jullie de komende weken op de hoogte van de gezondheid van mijn nagels. Mijn doel is om weer sterke nagels te krijgen, zonder verkleuring, met een lange (maar verzorgde) lengte.

ps. Sorry voor de late update! Ik ben wat aan het rommelen met de lay-out en de header. Het is nog niet helemaal zoals ik het wil, maar do you like it so far?

Until next time,
Serena Verbon