vrijdag 4 februari 2011

Dior Press Event


Vorige maand was ik aanwezig bij een Dior pers event, dankzij collega blogger Debbie van Lushious Beauty. Muchas Gracias, Deb! Dior had namelijk wat leuke nieuwtjes, waaronder de bekendmaking van het nieuwe gezicht van de Dior Addict lippenstiften en de re-launch van het parfum Miss Cherie. Kunnen jullie op bovenstaande foto zien wie het nieuwe gezicht is? Ik herkende haar eerlijk gezegd niet meteen...



Het is Kate! Kate Moss. Het voormalige gezicht van Rimmel heeft besloten om haar naam en looks te lenen aan de nieuwe lippenstiften van Dior, Dior Addict. 




De lippenstiften brengen zijdezacht aan, glanzen de pan uit en voelen de hele dag comfortabel (niet uitdrogend) aan op de lippen. Ze hebben een glossy, medium sheer finish en de kleuren variĆ«ren van nude tot diep donkerrood. Dior Addict lippenstiften zijn verkrijgbaar in maar liefst 44 kleuren naar de laatste mode.




Ik heb er 3 meegekregen tijdens het pers event en ik zal er snel een review over schrijven! Ik heb de kleuren Basic, Diorkiss en Millie. De lippenstiften zullen €28,50 per stuk gaan kosten en zijn vanaf 21 maart 2011 in de winkels te koop.

Naast de nieuwe Dior Addict lippenstiften introduceerde Dior ook hun nieuwe nagellak kleurtjes;


De nieuwe kleuren zijn (niet op volgorde) Nirvana, Perfecto, Underground, Purple Mix, Blue Label en Smokey Black, waarbij de laatste een limited edition is. Op het event kon je je nagels laten lakken, maar omdat ik net mooie glitters had gelakt heb ik ze niet laten doen. De Dior nagellakjes kosten €22,50 per stuk en zijn ook pas vanaf 21 maart 2011 beschikbaar.

Hieronder heb ik nog wat sfeerfoto's genomen tijdens het event;






Miss Dior Cherie is zo'n 5 jaar geleden uitgebracht maar wordt nu opnieuw gelanceerd. De geur is iets aangepast en heeft een nieuwe muse: actrice Nathalie Portman. Met haar laatste rol als gracieuze  ballerina past ze perfect bij de geur Miss Dior Cherie. Ik heb een exemplaar ontvangen van deze geur en ook hiervan zal ik binnenkort een review plaatsen met meer gedetailleerde informatie. De geur ruikt in ieder geval heerlijk fruitig/zoet!

De prijzen van Miss Dior Cherie zijn €57 (30 ml), €81,50 (50 ml) en €115 (100 ml). Het is een eau de parfum en de prijzen liggen daarom gemiddeld wat hoger vergeleken met eau de toilettes. Miss Dior Cherie is verkrijgbaar vanaf 23 maart 2011.

Zijn jullie benieuwd naar de geur van Miss Dior Cherie en naar de nieuwe Dior Addict lippenstiften? De lippenstiften zijn werkelijk prachtig en inderdaad glijden ze smooth as butter over mijn lippen. Love it! Vinden jullie Kate Moss als icoon voor de Dior Addict lippenstiften een goede keuze? Ik vind van wel, Kate Moss is tijdloos en schitterend en haar drugsverleden zorgt voor een ironische noot. Ik bedoel, ze is het gezicht van Dior ADDICT, ha!

Until next time,
Serena Verbon