woensdag 2 februari 2011

Video: London Shoplog #2


Hierboven mijn tweede en tevens laatste shoplog van alle spullen die ik in London heb gekocht. Klik hier voor shoplog deel 1. Dit zijn dus spullen die ik op de derde en vierde dag heb gekocht (na IMATS) en nog wat kleding van de Primark. Laat me bij de comments weten van welke beautyproducten je als eerste een review wil zien!


De Primark in London zit aan Oxfors Street, een hele grote met veel meer keuze kleding vergeleken met de Primarks in Nederland. De flatjes in zwart en sand zijn van echt suede en komen op ongeveer €15 omgerekend, echt niet duur. De truien zijn leuk en trendy, maar niet van echte wol. Niet hele goede kwaliteit dus, maar ach, voor €12 per stuk zijn het hele leuke kledingstukken, ook al gaan ze misschien maar 1 seizoen mee.

De nagellakjes van Accessorize zijn helaas niet te koop bij de Accessorize in Nederland, mocht je het je afvragen. Bij de Superdrug hebben ze echt een apart schap met Accessoirize make-up, waaronder oogschaduw, blushes en deze lakjes. Ze zijn 4 pond per stuk, maar met de speciale aanbieding 'buy 3, pay 2' betaalde ik dus 8 pond voor 3 lakjes, wat ongeveer gelijk staat aan €3,25 per lakje. Ze zijn erg bijzonder en mooi! Ik heb ze net even snel geswatched en ze dekken met 2 lagen en het duochrome effect is echt heel erg cool.

Nou, verder komt er dus een London winactie aan, zoals jullie konden zien in de video. Ik hoop dat jullie de maskers + lippenbalsem een leuke keuze vonden. 

Anyways, enjoy my video! Als er nog vragen zijn hoor ik ze wel. Trouwens, dat ene grijze truitje/jurkje met zwarte stippen en pofmouwtjes die ik vorige week in mijn filmpjes droeg is van het merk Numph. Veel meisjes vroegen hier om, vandaar :-) Ik betaalde zo rond de €70.

Until next time,
Serena Verbon