woensdag 2 februari 2011

MAC winactie uitslag


Was jij de eerste die de verstopte vragen heeft gevonden en juist heeft beantwoord? Check het hieronder!


Hint: De eerste vraag staat in het artikel waarin ik in een galajurk op bed lig
Vraag nummer 1 was te vinden in dit artikel: Liparazzi Lipgloss video review in galalook
De vraag was: In welke Nederlandse steden wordt M.A.C verkocht?
En het antwoord is: Amsterdam (2), Utrecht, Groningen, Rotterdam (2), Amstelveen, Den Haag, Eindhoven, Maastricht

Hint: De tweede vraag staat in het Rode-Lippen-staan-iedereen-goed-artikel
Vraag nummer 2 was te vinden in dit artikel: Big Red Lipstick Test: DE UITSLAG!
De vraag was: Wat is het credo van M.A.C?
En het antwoord is: All Ages, All Races, All Sexes

Hint: De derde vraag staat in het artikel waarin ik mijn rug-acné/littekens laat zien
Vraag nummer 3 was te vinden in dit artikel: Summer Bummers: Backné
De vraag was: Aan welk fonds heeft M.A.C zijn naam verbonden?
En het antwoord is: Het MAC Aids Fund

Hint: De vierde vraag staat in het artikel waarin ik mezelf opmaak als Hello Kitty
Vraag nummer 4 was te vinden in dit artikel: THE HELLO KITTY LOOK!
De vraag was: Welk MAC product je onder je make-up zodat hij beter blijft zitten?
En het antwoord is: De MAC primers

Hint: De vijfde vraag staat in het artikel met de cupcake nagels how-to
Vraag nummer 5 was te vinden in dit artikel: Nail Art how-to: Cute Cupcakes
De vraag was: Welke collecties komen er in feburari?
En het antwoord is: Peacocky, Future Face

De bezoeker die als eerste de juiste vragen instuurde is....

MARJOLEIN DE GROOT!

Gefeliciteerd met je prijs Marjolein! Je bent de gelukkige winnaar van een professionele MAC-over in de MAC Pro Store te Amsterdam! De make-over duurt maar liefst een uur en kost normaal gesproken €65. Je mag natuurlijk een +1 meenemen voor de gezelligheid en als je wil dat ik ook meekom laat het me dan even weten! Ik kan een verslagje maken van je make-over voor op de site, als je dat leuk vindt.

Stuur me even een mailtje met je gegevens en dan gaan we je MAC-over inplannen.

Until next time,
Serena Verbon