dinsdag 8 februari 2011

Dior Addict - The Iconic Lipstick


Jullie konden al een sneak peek van deze nieuwe lipsticks zijn tijdens het Dior Press Event, maar vandaag zal ik ze uitgebreid behandelen. Ik snap hoe men op de naam is gekomen, aangezien ik deze nieuwe lipsticks absoluut verslavend vind. Ze glijden silky smooth over mijn lippen en zijn verkrijgbaar in maar liefst 44 prachtige trendy kleuren. Klik verder voor meer informatie, beeldmateriaal en swatches.



De Dior Addict lipsticks zijn verpakt in een zilverkleurig doosje waar met rode letters Dior Addict op staat geschreven. Stijlvol, maar niet zo spectaculair als de verpakking van de lipstick zelf. De lipsticks zelf zitten in een prachtige, doorzichtige, hard plastic huls die in het daglicht de kleuren van de regenboog laat zien. Hieronder op de foto zijn die kleuren goed te zien (ik heb eindelijk eens een keer in daglicht foto's kunnen maken!).




Het was even een uitzoekwerkje, maar uiteindelijk ontdekte een vriend van me hoe ik de lippenstift uit de huls kon halen. Gewoonweg aan het knopje trekken! Ik vind het een mooi systeem zo. Eenmaal uit de huls kun je de onderkant draaien om de lippenstift omhoog te krijgen.




De kleuren lipstick die ik heb zijn (van links naar rechts) Millie, Diorkiss en Basic. Millie en Basic bevatten shimmers en zijn heel sheer en glossy, maar Diorkiss is meer creamy (iets dekkender) en bevat geen shimmers.





De lipsticks kosten per stuk €28,50. Zijn ze de moeite waard, Serena? Well, ik moet zeggen dat ze boterzacht over mijn lippen glijden, alsof het een olie is die smelt op je lippen tijdens het aanbrengen. Heerlijk! De Dior Addict formule bevat 25% minder was en heeft in plaats daarvan een 'buitengewone' gel gebruikt. Dit verklaard het silkysmooth gevoel, ze brengen hierdoor stukken gladder aan. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een lipstick. Lovin' it. 

Wat die buitengewone gel precies is kan ik niet ontdekken, maar het is wel waar wat ze zeggen: deze lichte, smeltend zachte structuur maakt de formule verslavend. De finish is intens glanzend en glossy, ook dit waardeer ik altijd in een lipstick. De kleuren komen ondanks hun sheerheid toch prachtig tot uiting. Op de foto's hierboven kun je duidelijk zien dat ik een lipstick draag en ook zie je onderling verschil in kleur. Diorkiss is mijn favoriete kleur van deze 3, het staat lekker fris en fruitig. Ik geef ook de voorkeur aan de creamy structuur, alhoewel de shimmers uit Basic en Millie ook prachtig zijn!

Mijn lippen lijken voller, mijn appearance oogt stralender en deze lipsticks drogen mijn lippen niet uit. Sterker nog, ik heb het gevoel dat ik tegelijkertijd een soort verzorgende lippenbalsem draag. Blijft het lang zitten? Na een paar hapjes en drankjes zit het er zeker nog op, weliswaar wat vervaagd, maar na een diner is de kleur wel degelijk verdwenen. Geeft niets. Dan kunnen wij verslaafden lekker opnieuw onze lippen stiften!


Ben je op zoek naar een lipstick die onwijs glanst, je lippen verzorgd en die echt heerlijk aanbrengt? Dan zijn de Dior Addict Iconic Lipsticks je man. En ja, dan moet je wel even je portemonnee opentrekken, maar geloof me, dan heb je ook wat. Als je op zoek bent naar dekkende kleuren dan raad ik je deze collectie niet aan, aangezien de finishes redelijk sheer zijn.

Ik hoop dat jullie mijn review nuttig vonden. Deze lipsticks zijn helaas pas vanaf 21 maart te koop, dus nog even geduld! Ik raad jullie echt aan om de structuur, de smoothness, even uit te testen in de winkel. You'll be amazed!

Until next time,
Serena Verbon