donderdag 13 januari 2011

YouTube Star!


Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben dagelijks op YouTube te vinden. Ik vind het leuk om viral movies te bekijken, filmpjes die in een korte tijd megavaak zijn bekeken. Het is puur vermaak, maar soms ook erg leerzaam. Werkelijk alles kun je leren via YouTube! Veters strikken, smokey eyes, breakdancen, bepaalde recepten, zingen, pokeren, you name it.


Naast de losse filmpjes zijn er ook mensen die regelmatig (wekelijks of zelfs dagelijks) filmpjes uploaden. En hoe beter de de filmpjes bekeken worden, des te meer internet faam ze verwerven. Zo zijn er YouTubers die wel een miljoen abonnee's hebben van over de hele wereld, ongelofelijk! Dit zijn heuze internet celebrities die gewoon op straat worden herkend, zelf ontworpen t-shirts in de winkels hebben liggen, tv's krijgen van Google/YouTube en uitgenodigd worden voor grote events en televisie shows. Yes, my friends. Internet can make you famous!

Enkele van mijn favoriete YouTubers zijn;


Ray William Johnson


NigaHiga


TimothydelaGhetto2


CommunityChannel

Ik zou bovenstaande YouTubers zo graag willen ontmoeten! Wisten jullie dat Larissa en ik bijna Ray William Johnson hadden ontmoet? Hij twitterde dat hij meisjes zocht als figuranten in zijn videoclip (Doin' your Mom) en op dat moment zaten we in het vliegtuig richting New York City, waar hij woont. Ik twitterde naar hem waar we moesten zijn en hij twitterde de locatie terug. Eenmaal in NYC waren we zo moe dat we direct naar onze hotelkamer gingen en in slaap vielen. Ah, wat een gemiste kans! De rest van de week heb ik zijn twitter gestalkt om erachter te komen waar hij op dat moment was zodat we hem 'per ongeluk express' tegen het kleine lijf zouden lopen. Helaas, we kwamen hem niet tegen. Misschien volgende maand? Let's hope so!

NigaHiga en Tim zijn gewoon mannen naar mijn hart! Gotta love funny asians! Nathalie van CommunityChannel is ook al zo grappig. Ik weet zeker dat we beste vriendinnen zouden worden en samen grappige filmpjes zouden opnemen als ik haar zou ontmoeten! Dan hoeft ze zichzelf in ieder geval niet dubbel te filmen, scheelt ook weer.

Anyways, van al mijn favoriete YouTubers zou ik het liefste de Australische Nathalie van CommunityChannel ontmoeten. Momenteel reist ze de wereld over voor LonelyPlanet. Haar reisfilmpjes zijn wederom hilarisch! Haar eigen reisprogramma, en dat allemaal te danken aan YouTube. Man, I love YouTube!

Wie zijn jullie favoriete YouTubers? En welke YouTube Star zou je het liefste ontmoeten? Tell me in the comment section be-loooow.

Vriendin Angel en ik starten binnenkort een eigen YouTube kanaal met grappige sketches, een beetje in de style van CommunityChannel. Zijn jullie trouwens al lid van mijn BeautyLab kanaal? En mijn oudere kanaal?

Until next time,
Serena Verbon