dinsdag 11 januari 2011

WIN! Leaf necklace


In Miami afgelopen zomer maakte ik een shoplog met o.a. een lieflijke blaadjes ketting van Forever21. In de comments schreven jullie hoe leuk en schattig dit kettinkje wel niet was en ik baalde er van dat ik er niet meer had gekocht voor een winactie. Gelukkig heb ik een hele creatieve moeder die niet alleen zeepjes en soyscents maakt, maar ook sieraden. Ze maakte voor mij de ketting na, in zilver en in goud, zodat ik de kettingen alsnog weg kon geven aan jullie d.m.v. een winactie.








De kettinkjes zijn heel fijn en teer en worden kort in de hals gedragen. De lengte van de ketting is 38 cm (niet verstelbaar). Het materiaal is metaal met een echt gouden en echt zilveren laagje (verguld/verzilverd). 

Wat moet je doen om kans te maken op een van deze 2 lieflijke kettinkjes?

  • Volg me op Bloglovin' en 'like' dit artikel

  • Laat een comment achter waarin je aangeeft welke ketting je voorkeur heeft (goud of zilver) en vertel me wat jij het leukste artikel op BeautyLab vond, en waarom. Ik ben benieuwd!

  • Als je Twitter hebt (dat heb je dus niet perse nodig om mee te kunnen doen) zou ik het leuk vinden als je over deze winactie twittert: Ik doe mee met de Leaf Necklace winactie via http://www.BeautyLab.nl / RT

Deze winactie loopt t/m zondag 16 januari 2011, 00:00u. De leukste, meest spontane, grappige, originele onderbouwde reacties winnen de ketting, ik kies zelf de winnaressen uit.

Succes iedereen!
Until next time,
Serena Verbon