maandag 31 januari 2011

We're coming home!


Het waren 4 hele gezellige en leuke dagen! Maar helaas, ons London avontuur zit erop en vandaag vliegen we weer richting Nederland. Als het goed is zitten we nu (ja, NU!) in het vliegtuig en hangen we ergens in de lucht. Maar, hoe gezellig het ook was, het is altijd leuk om weer naar huis terug te keren. En eerlijk gezegd mis ik die harige monsters wel een beetje hoor...




Als ik thuis ben zal ik de vlog van dag 3 gaan editten en er komt nog een shoplog deel 2 aan! Verder heb ik weer GENOEG materiaal om te reviewen voor de site en ik heb ontzettend veel inspiratie opgedaan op de IMATS en tijdens het shoppen. Ik zit bomvol ideeën! Waaaah!

Ik ben echt blij dat het zo goed klikte met de meiden. Op de foto hierboven zie je Agnetha, Silja en Sanaz. Net als ik zijn ze onwijze beautylovers dus qua shoppen wilden we allemaal naar dezelfde winkels. Maar naast dezelfde interesses konden we ook gewoon leuk praten en lachen over van alles en nog wat. Ik heb er 3 nieuwe vriendinnen bij.


Als er nog verzoekjes of vragen zijn over London (de reis, de winkels, het eten, het hotel, gekochte producten, IMATS, etc.) let me know, dan zal ik je vragen beantwoorden of er een artikel aan wijden.

Tot straks in Nederland!


Until next time,

Serena Verbon