woensdag 19 januari 2011

Uitslag winactie : Zalando BeautyBon t.w.v. €50


Het enige wat jullie moesten doen was @ZalandoNL volgen via Twitter, that's all! Klik hieronder om te zien of jij de gelukkige winnaar bent van deze BeautyBon...


De winnaar van de Zalando BeautyBon t.w.v. €50 is geworden... *tromgeroffel*


Gefeliciteerd Ellen! Ik zal ook nog even twitteren dat je hebt gewonnen, wel zo makkelijk. Remember, je ontvangt niet zo zeer een bon, maar een kortingscode waarmee je €50 euro korting krijgt op je bestelling, bij minimale besteding van €51. Als je het slim speelt hoef je dus maar €1 uit te geven terwijl je voor €51 besteld ;-) Maar je mag er natuurlijk altijd overheen zitten!

Zalando.nl is een grote webshop die naast een enorme keuze aan schoenen ook leuke kledingmerken verkoopt. Daarnaast verkopen ze ook hele leuke beautyproducten van o.a. Burt's Bees, Butter London, Pieces (nagellakjes) en Jemma Kidd. Ik heb gisteren een nieuwe bestelling geplaatst met Jemma Kidd make-up, ik ben namelijk erg benieuwd naar dit merk.

Het zal nog moeilijk worden om te kiezen Ellen, dus ik wens je niet alleen veel plezier maar ook veel succes! Mail me eventjes je gegevens, dan zorg ik er voor dat je je kortingscode ontvangt zodat je lekker voordelig kunt gaan shoppen bij Zalando.nl!

De uitslag van de Leaf Necklace winactie plaats ik vanavond online, straks allereerst een review artikel!

Until next time,
Serena Verbon