vrijdag 21 januari 2011

Tips van BeautyLab Bezoekers #3


Na het succes van Bezoekers Tips #2 leek het me leuk om nog eens een artikel te plaatsen met een aantal nieuwe bezoekers tips. Ik krijg regelmatig enthousiaste mailtjes met handige tips en leuke websites en onder het mom van sharing is caring deel ik ze hier graag met jullie! Dankjewel voor alle ingezonden tips, ik vind het hartstikke leuk dat jullie je enthousiasme met mij willen delen. Enjoy!



  • Lezeres Linda tipte me over een wel hele gave webshop:

Hoi Serena, wist je al dat er inmiddels een Europese webshop van Forever 21 is? Verzenden naar Nederland kost nu nog maar 6 euro! Kan niet wachten op mijn spulletjes =D Klik hier om naar de webshop van Forever21 te gaan.

Whoohoo! Forever21 is een van mijn favo shops als ik naar Amerika ga. Je kan er supertrendy kleding scoren, maar ik ga altijd voor de sieraden. Voor een paar euro heb je de meest aparte en fashionable sieraden van het moment, I love it! Check deze pagina dan meiden, waaaaah, ik ga straks helemaal los! Ergens dit jaar openen de eerste Forever21 filialen in BelgiĆ« en Nederland, maar als je daar niet op wil wachten zou ik zeker eens even in de webshop gaan snuffelen. Dankjewel Linda!



  • Lezeres Sabrina heeft DE tip om van die vervelende trui-pluisjes af te komen;

Lieve Serena, ik vind je blog echt super leuk en ik ben een trouwe bezoekster xp. Dus dacht ik dit moet ik je even vertellen! Misschien weet je dit al? Maar anders is het misschien ook leuk om andere meiden het te laten weten. Ik had een wol vest maar daar zaten allemaal van die bolletjes aan en dat vond ik nogal storend. Dus nu komt de tip: ga er voorzichtig met een scheermesje overheen zodat de bolletjes goed los komen te zitten (of er helemaal af gaan) en ga er vervolgens nog even overheen met een kledingroller! en tada! Het werkt echt super goed en je vest ziet er weer helemaal nieuw uit. Echt handig nu gebreide kleding weer helemaal in is. Ik heb het ook bij een ander vest gedaan die niet van wol is en daar hielp het ook bij. Hoop dat je hier iets aan hebt!

Ik heb het geprobeerd en it works! Niet te ruig zijn met het scheermesje alleen, en doe het niet op dunne kleding (echt alleen dikke truien of vesten) anders heb je kans dat je in je enthousiasme gaten in je kleding maakt! Dankjewel voor deze geweldige tip Sabrina, ik weet zeker dat mijn lezeressen er wat aan hebben!


(foto met dank aan @miszblondiej)


  • Lezeres Kimmy heeft een heerlijk DIY maskertje bedacht;

Hoi Serena, voor de "bezoeker tips" artikel heb ik een ontzettend lekker maskertje aan te raden, namelijk: Honing met suiker. Meng de honing en suiker door elkaar en breng dit aan op een gereinigd gezicht. Laat het vervolgens 15 tot 20 minuten inwerken. Voordat je het maskertje eraf wast kan je je gezicht zachtjes masseren met je vingers. Je scrubt hierdoor namelijk je gezicht. En voila... je gezicht is superglad en voelt gevoed aan (zeker nodig met dit weer).

Sounds good Kimmy! Volgens mij is dit een soort variant op mijn Citroen & Suiker Scrub, maar dit lijkt me beter geschikt voor de droge en doffe huid, terwijl citroen beter geschikt is voor de vette en gecombineerde huid. Ik ga het zeker eens uitproberen, dankjewel voor de tip!


  • De laatste tip van vandaag komt van lezeres Miriam;

Hey :) Naar aanleiding van je artikel over de butterlakjes moest ik denken aan een gouden claire's lakje dat ik heb. Misschien een (budget) aanrader voor mensen die van glitters houden...en geen lakje van Butter kunnen bestellen. Ik heb een foto toegevoegd waarin je de kleur en glitters goed ziet :) Ohja, ook deze lak is heel moeilijk af te halen, ik doe het ook met pure aceton.


Wow, lovely polish! Lekker glittery met van die grote glitters zoals Rosie Lee van Butter London. Die vond bijna iedereen die een comment achterliet mooi! Alleen de kleur is anders natuurlijk, maar goud is minstens net zo mooi. En een stuk goedkoper ook! Dankjewel voor de tip Miriam, zodra ik weer een Claire's zie ga ik zeker even op zoek naar dit lakje.


Zo, dat waren weer een aantal leuke bezoekerstips die ik wel eens in mijn inbox ontvang van lieve lezeressen, ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Ik vond de tips in ieder geval erg nuttig. Als je zelf een handige, leuke of leerzame tip hebt schroom dan niet om deze met ons te delen in de comments. Naar mij mailen mag ook, en wie weet komt jouw tip wel bij het volgende 'Tips van BeautyLab Bezoekers' artikel.

Until next time,
Serena Verbon