woensdag 26 januari 2011

Mijn telefoon: Samsung Galaxy Tablet


Hierboven laat ik mijn telefoon even zien, de Samsung Galaxy Tab. Ik hem hem sinds november gekregen voor het Ideas in Movement project en sindsdien is het mijn allerbeste vriendje. Jullie hebben hem vast al wel eens voorbij zien komen op foto's of video's en ik kreeg er steeds vragen over, vandaar even deze video. Als jullie nog vragen hebben over de Tab, stel ze dan hieronder.


Mijn vraag in de video is; wat voor telefoon hebben jullie? En als jullie een smartphone met internet hebben, bezoeken jullie dan mijn site dan via jullie telefoon? Ik heb namelijk een heel mooi en snel laadbaar mobile theme geïnstalleerd zodat mijn site nu nog makkelijker te bezoeken is via je phone. Het enige 'nadeel' is dat je geen comments kan lezen en plaatsen, hiervoor moet je weer omschakelen naar de internet version.



Until next time,

Serena Verbon