donderdag 27 januari 2011

Clinique Chubby Sticks



Sinds ik de advertentie zag van de Chubby Sticks van Clinique was ik verkocht. Wat een heerlijk plaatje! Die yummy jell-o blokjes met lekkere dikke vetkrijtjes van lippenbalsems, I love it! Vanaf komende maandag 1 februari liggen ze in de winkel, maar ik had het geluk om er vast 2 voor jullie te testen. Enne, ik ben enthousiast!



De Clinique Chubby Sticks zijn verkrijgbaar in zes fruitige kleurtjes: Chunky Cherry, Graped-up, Mega Melon, Super Strawberry, Whole Lotta Honey, en Woppin’ Watermelon. De inhoud van een stick is 3 gram en de prijs is €16,45.


De vorm ziet er niet alleen geinig uit - het doet me denken aan van die dikke kleurstiften of van die joekels van vetkrijtjes - maar het is ook erg handig. De sticks hebben een stompe punt waarmee je vrij precies de balsem kunt aanbrengen. Is de stick op, dan kun je aan de onderkant draaien zodat er weer wat omhoog komt. Bovendien houden ze lekker vast, ze liggen lekker in de hand.


De sticks die ik heb zijn Woppin' Watermelon (voorste op de foto), een lichtroze kleur en Super Strawberry (achterste op de foto), een diepe roodroze kleur. Echte fruitkleurtjes!


De Chubby sticks zijn heerlijk van structuur. Ze glijden smooth as butter over mijn lippen heen en voelen lekker vet en moisturized aan, zonder dat ze te plakkerig of te 'waxy' aanvoelen. Ik heb echt het gevoel dat ze mijn lippen verzorgen. Aan het einde van de dag heb ik in ieder geval geen droge lippen meer, integendeel. Ze lijken juist minder droog en de velletjes zijn gedeeltelijk weg.



De finish is mooi glanzend (niet glossy) en er komt voor een getinte lippenbalsem vrij veel kleur vanaf. Het zorgt echt voor lushious lips! Je lippen krijgen een healthy glow en je hele appearance lijkt frisser en fruitiger. Het leuke aan deze Chubby Sticks is dat je de kleur kunt opbouwen. Je kunt ze heel lichtjes aanbrengen voor een hint of color, maar ook wat dikker (3 keer aanbrengen of gewoon harder drukken) en dat is de kleur goed dekkend. 


De Chubby Sticks zitten bomvol heerlijke voedende ingrediënten. De ingrediënten zijn vrijwel allemaal natuurlijk, alleen het pigment is niet-natuurlijk. Chubby Sticks bevatten veel soorten plantaardige olie en wassoorten, sheabutter en mangobutter. Best luxe ingrediënten allemaal. In deze sticks zit geen geurtje of smaakje, ze ruiken en smaken dus naar niets en daar is helemaal niets mis mee.

Kennen jullie de TSG lippenbalsems nog? Qua smeerbaarheid smoothness en verzorging vind ik ze hier veel van weg hebben. Alleen deze hebben een kek kleurtje en een toffe verpakking!

Woppin' Watermelon

Super Strawberry


Anyways, jullie hebben het vast wel door. Ik ben weg van deze Chubby Sticks. Ben je op zoek naar een verzorgende lippenbalsem (echt een hele, hele lekkere) met een mooi fruitig kleurtje en een leuke handige verpakking? Wordt dan een chubbychaser! 

Koop je eigen Chubby Stick vanaf 1 februari 2011. Clinique make-up wordt verkocht bij de meeste parfumerieën en (luxe) drogisterijen, als ook bij de Bijenkorf en de Sephora. De prijs is €16,45 per stick.

Zijn jullie enthousiast?

Until next time,
Serena Verbon