vrijdag 28 januari 2011

New Bloglovin' Button - hit it like a man!


Kijk dan zo hèndig! Ik heb onderaan ieder artikel een Bloglovin' button geïnstalleerd waarop je het desbetreffende artikel kunt liken. Althans, als je het artikel inderdaad op prijs stelt dan. Om artikelen te liken moet je wel een Bloglovin' account hebben, maar die heb je zo gemaakt. Ik zou het super tof vinden als jullie voortaan op de buttons klikken bij waardering van mijn artikelen! 


Wat is Bloglovin' nu precies? De video hieronder legt in het kort even het principe uit;


Aanmelden via Bloglovin' is easy as cherry pie. Surf naar bloglovin.com en vul je emailadres in. Hopsakee, you're done! Je ontvangt geen spam van Bloglovin', daar hoef je niet bang voor te zijn. Je merkt niet eens dat je je hebt aangemeld, omdat je echt zelf naar de site moet surfen en moet inloggen om de nieuwste artikelen van je favoriete blogs op een rijtje te zien. 

Vaak vraag ik bij winacties om het artikel te liken, dus mocht je nog geen Bloglovin' account hebben dan is het altijd een goed idee om er eentje aan te maken! Als je je hebt aangemeld kun je je favoriete blogs gaan volgen. Om mij te volgen klik je op de follow button op mijn Bloglovin' pagina

Alvast bedankt voor het followen en liken! Ik hoop dat deze button een stuk gemakkelijker is voor jullie zo.

By the way, wisten jullie dat ik vandaag naar London vertrek voor een lang weekend? Later deze dag komt er nog een artikel online over de inhoud van mijn toilettas en heel misschien een filmpje. Ik probeer in ieder geval zo vaak mogelijk te updaten vanuit daar en hopelijk kan ik een tussentijds shoplogje opnemen. De laptop, Galaxy Tab en camera gaan mee in mijn koffer dus ik ben er helemaal klaar voor!

Ik heb er ontzettend veel zin in, kriebeltjes in mijn buik. Dit weekend wordt lots of fun en bereid je maar vast voor op een mega grote shoplog - I'm going to splurge! ^^

Until next time,
Serena Verbon