donderdag 6 januari 2011

Battle of the Beauty Bloggers: continued

 

Let's continue this battle! Ik heb een tijdje geleden een oproepje gedaan welke (beauty)bloggers het tegen me op durven te nemen en ik moet zeggen dat ik lekker veel respons heb gekregen. Maar, hoe nu verder? Ik heb gelukkig de tijd genomen om er eens even goed over na te denken en ik heb de perfecte oplossing! Fruit Machine!


De Fruit Machine van ClassTools.net is ideaal voor de Battle. Wat ik ga doen is alle namen van de kandidaten invoeren en vervolgens op de knop [fruit machine] klikken. Dit doe ik ook met alle verzonnen thema's, iets waar ik jullie hulp bij nodig heb!

Thema's invullen:



Vervolgens druk ik op deze knop:



De fruit machine begint te lopen en stopt random bij een thema:




Het thema van de Battle is dus Lady Gaga! Nu wil ik weten met wie ik deze Lady Gaga battle aan ga. Ik voer alle namen van de kandidaten in en druk weer op de knop:



De (on)gelukkige is Tara! Ik heb trouwens even wat namen als voorbeeld ingevuld hoor, dit is puur bedoeld als uitleg.

De Battle ga ik dus aan met Tara en het thema is Lady Gaga. Ik bedacht me dat het leuker is om allebei hetzelfde thema te kiezen, zo kan je zien hoe een thema door verschillende bloggers op een hele andere manier wordt uitgewerkt.

Ik zal een video maken waarin ik live het thema en de kandidaat 'trek' door middel van de Fruit Machine, dat maakt het extra spannend! Zodra de video online komt hebben ik en de kandidaat een week de tijd om de look te maken en op te nemen op video. Zorg er ook voor om een paar goede (close-up) foto's van je look te maken omdat het soms niet altijd even goed te zien is in een video.

Goed, kandidaten genoeg, maar nu de thema's! Ik heb jullie hulp hierbij nodig, want mijn inspiratie is een beetje op. Ik zoek thema's waarmee je veel kanten op kan, zoals bos en zee of de naam van een popster zoals Lady Gaga of Katy Perry. De kandidaat mag zelf weten hoe ze dit thema interpreteert.  Dus. Thema's. Laat ze achter in de comments please! Ik ben benieuwd waar jullie mee komen. 

Denk je tof genoeg te zijn om het tegen me op te nemen? Nieuwe kandidaten kunnen een mail sturen naar starpede@hotmail.com met als onderwerp 'battle'. Kom maar op, als je durft! ;-)

Until next time,
Serena Verbon