maandag 13 december 2010

Zou je liever... Fake Implants of Real Manboobs?


Het is weer zo ver. Nena bedacht wederom een onmogelijke nieuwe 'Zou je liever'. Stel je hebt een vriend. Zou je dan liever een onwijs opgepompte anabool willen hebben met opvallend neppe borstimplantaten? of een heerlijke chubby vriend met hangende theezakjes van manboobs? De implantaten kunnen niet verwijderd worden en de manboobs kunnen niet verdwijnen door afvallen/sporten. Het blijft zoals het is!


Die Nena toch, dat is me er eentje! Wat ze zelf zou doen, dat wist ze niet zo goed. Jaja, die maakt zich er wel heel makkelijk vanaf zo! Eerlijk gezegd weet ik het ook niet zo goed, maar ik moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven en de spreekwoordelijke knoop doorhakken.

Ok. Fake implants. Ik weet niet wat deze gorilla heeft gedaan, maar check even die nekspieren! Dat zijn gewoon misvormde bobbels! En die tieten man, net Pamela Anderson! Dit is echt geen porum luitjes, ik zou me doodschamen om naast zo'n opgepompte beer te lopen. Als hij nou gewoon zijn uurtjes in de sportschool had gemaakt, maar nee. Allemaal nep dit. Dit neemt toch niemand serieus?

Maar manboobs. Ai. Als er iets niet sexy is, dan zijn het wel manboobs. Sorry jongens, ik hoop dat ik hier niemand mee kwets. Maar als een man grotere borsten heeft dan ik dan klopt er gewoon iets niet. 

Toch ga ik voor de manboobs! Een vriend met manboobs houdt in ieder geval van good food. Hee, wie weet kan hij zelf wel hartstikke goed koken! Iemand met fake implants is vast een ijdeltuitje en in mijn ogen een nepperd. Iemand die zich kennelijk heeft laten overhalen tot het gebruik van anabolen of die al zijn spaarcentjes verkwist aan implantaten. Nu zijn het zijn borsten, straks laat hij zijn kuiten doen, het is gewoon een verslaving. Niet de sterkste karakters dus. En iemand met manboobs, ach. Die heeft gewoon schijt en geniet van het leven, ook al is hij te lui om ook maar iets te doen aan die theezakken.

MANBOOBS IT IS! Wat kiezen jullie?


Until next time,
Serena Verbon