zondag 19 december 2010

WINNEN! TBB Goodie Box!

Dus het is bijna Kerst, je hebt je onwijs uitgesloofd voor iedereen om de meest leuke en attente kadootjes te bedenken, vervolgens heb je door weer en wind (en sneeuw) geploegd om ze ook daadwerkelijk te halen en nu zit je uitgeteld achter je computertje uit te blazen. But what about you? Yeah, you! Jij kan wel wat ontspanning gebruiken zo te zien. Klik dus snel verder om te lezen hoe jij het ultieme verwen pakket kunt winnen, samengesteld door Angel van The Beauty Bakery. Deze Christmas Surprise Goodie Box stampt ze ramvol met 10 goodies uit de store. Sounds good, huh?


Dat dacht ik ook! Met slechts 1 item uit The Beauty Bakery weet ik mezelf al heerlijk te verwennen, laat staan 10! Wat er precies in de Goodie Box gaat blijft geheim, zodat het echt een leuke verrassing voor je is terwijl je de grote doos aan het uitpakken bent. Oeh, 10 items uit The Beauty Bakery, ik zou er bijna jaloers van worden (dat wil ik potjandikkie ook!).

Goed, jij wil dus rond deze drukke feestdagen in een heerlijk bubbelend bad liggen? Jezelf wassen met een Beauty Bar? Je billen verwennen met een Serious Booty Buffer? Je haren volume en zachtheid geven met de Solid Shampoo Bars? Of jezelf omgeven met de geur van luxe met een Chanel No.5 Homescent? Let dan goed op!

  • Volg me op Bloglovin' (vul je gegevens in, je ontvangt geen spam) en like deze post. Hieronder vind je een korte instructie video die laat zien hoe handig Bloglovin' kan zijn voor jou. Je kunt me ook volgen via Google Friend Connect (links bovenin de site).



  • Als je Twitter hebt, volg dan zowel mij (@serenaverbon) als Angel (@thebeautybakery) en tweet  het volgende; Ik maak kans op een HUGE pakket van @thebeautybakery via http://www.BeautyLab.nl // doe ook mee en RT! Let op, zonder Twitter kun je dus ook gewoon meedoen!

  • Laat een comment achter met jouw #1 favourite TBB product en onderbouw je keuze. Als je wint zal Angel dit product in je Christmas Surprise Goodie Box proberen te stoppen! Vertel er ook meteen bij of je me volgt via Bloglovin', Google Friend Connect of Twitter.

  • Deze winactie loopt t/m vrijdag 24 december 2010 00:00 uur. Op kerstochtend maak ik de winnares bekend via de site. Dat is nog eens een leuk kerstcadeau, of niet dan? Vergeet niet te kijken of je hebt gewonnen, want als ik na een week niets van de winnares heb vernomen gaat de prijs naar een ander. Zorg dus dat je mijn site in de gaten houdt, want zo'n prijs wil je natuurlijk niet mislopen!

Ben je nog op zoek zijn naar een leuk kerstcadeau voor iemand anders? Bij The Beauty Bakery kun je nu je eigen X-mas Gift Box samenstellen. Als je box bestaat uit minimaal 5 producten krijg je ook nog eens 10% korting over het totaal met de actiecode 'christmas'. Remember, plaats je bestelling voor dinsdag als je de bestelling nog voor de kerst in huis wil hebben!

Succes iedereen! Be creative!

Until next time,
Serena Verbon