maandag 20 december 2010

Paul Frank toilettas


Soms laat ik foto's (of video's) zien van mijn badkamer en wat jullie dan meteen opvalt is mijn douchegordijn. Iedereen vind hem leuk en wil weten waar ik hem vandaan heb. Mijn douchegordijn is van Paul Frank, het is een doorzichtig plastic gordijn bezaaid met de welbekende apenkoppen. Het gordijn heb ik gekregen van een vriend vlak voordat ik stage ging lopen in Texas, wat betekend dat het al 5 jaar oud is en waarschijnlijk nergens meer verkrijgbaar (sorry!). Nu, 5 jaar later, heb ik opnieuw iets van Paul Frank. Een hele leuke toilettas!


Paul Frank is een Amerikaanse designer die bekend is geworden met zijn figuurtje Julius, het aapje. Het hoofdje van Julius staat synoniem aan Paul Frank en het merk is wereldwijd uitgegroeid tot een lifestylemerk. Bedenk het maar en het is te koop in Paul Frank uitvoering. Tassen, douchegordijnen, badmatten, tandenborstels, kleding, sieraden en ga zo maar door. De kans is groot dat je van het merk hebt gehoord, of dat het apenkoppie je in ieder geval bekend voorkomt.



Ik was al een tijdje op zoek naar een goede toilettas, en als beautyfreak had ik nogal wat eisen. Zo moest de tas groot genoeg zijn om ook groot beautyspul als een fles deodorant of een tube scrub in te vervoeren. De toilettas moest van een glad materiaal zijn (goed schoon te maken) en aparte vakken en ritsen bevatten. En het liefst niet zo degelijk en boring.

Het leek haast onmogelijk, maar ik heb mijn ideale toilettas gevonden via de webshop PaulFrankBags.com - gewoon een Nederlandse webshop die Paul Frank tassen en accessoires verkoopt. En raad eens wat. Ze hebben sale! Er ging nog eens 40% korting vanaf dus was de prijs geen €24,95 maar slechts €14,97. Lucky! Klik hier om meteen naar de pagina te gaan van deze toilettas.



De webshop heeft ontzettend veel soorten en maten tassen en ook in toilettassen was er nog wat keus. Ik heb even getwijfeld maar koos toch voor dit design omdat ik het leuk vind dat het een winter thema heeft en dat er naast Julius ook andere figuurtjes op de tas staan. Daarnaast heeft dit design lekker veel kleur! Wat ik ook fijn vind is dat de toilettas van vinyl is gemaakt. Dit materiaal is stevig en goed schoon te houden (ik maak mijn toilettassen namelijk altijd heel vies!).



De meeste toilettassen bestaan uit 1 groot vak, maar deze gelukkig niet. De achterkant heeft 2 kleinere vakjes waar je de iets kleinere producten handig in kunt opbergen. Dat vind ik zelf erg prettig omdat ik altijd nogal wat spullen in mijn toilettas mik en het dan soms lastig is iets snel terug te vinden. Bovenop de klep is er ook nog een rits. Hier kunnen de wat plattere spullen gestopt worden, zoals een spiegeltje of een platte tube, misschien wat basis make-up of losse wattenschijfjes. Ook erg handig, want hier kun je het snelste bij.



Zoals je ziet passen er nog wel een stuk of 6 grote flessen of tubes bij. Deze toilettas heeft precies de juiste afmetingen! De Kruidvat Body Fruit bodylotion fles (250 ml) past er precies in, maar de toilettas rekt in principe nog iets mee. Het enige was er niet in zou passen zijn de langere flessen zoals schuimgel en haarlak. Alle overige formaten beautyproducten passen hier met gemak in. De afmeting van de toilettas is 14 cm hoog, 19 cm lang en 15 cm diep.

Ik ben super blij met mijn nieuwe toilettas! Die gaat straks zeker mee op reis naar New York City en Milaan! Deze toilettas heeft niet alleen de looks maar is ook erg ruim en praktisch. Mochten jullie ook nog op zoek zijn naar een leuke toilettas (voor jezelf, of als kadootje) check dan zeker even de webshop PaulFrankBags.com - ook voor gewone tassen en portemonnees.

Wat voor toilettas hebben jullie? 

Until next time,

Serena Verbon