maandag 6 december 2010

Win €100 shoptegoed!


Ik heb jullie al eens eerder verteld over de webshop Sans waar ik een superleuke bestelling plaatste! Jullie kunnen mijn aankoopjes terugzien in deze video. Ik mag speciaal voor BeautyLab een waardebon van €100 weggeven die jullie kunnen besteden in deze leuke webshop. Gratis kleding shoppen, wat wil je nog meer!! Sans verkoopt mooie merken zoals VILA, Vero Moda, Only, EDC by Esprit en Pieces. Klik snel verder om te lezen hoe je mee kunt doen!


  • Volg me op Bloglovin! Je hoeft alleen je emailadres in te vullen, je ontvangt geen spam. Bloglovin' is een hele handige site om al je favoriete blogs mee te volgen. Als je inlogt krijg je alleen nieuwe artikelen te zien. Hieronder een korte instructie video die laat zien hoe handig Bloglovin kan zijn voor jou. Als je Bloglovin hebt kun je dit artikel vervolgens 'liken'.



  • Vertel in een comment welk kledingstuk je ZEKER meteen in je mandje stopt als je de tegoedbon van €100 hebt gewonnen en vermeldt er ook bij waarom je dit kledingstuk zo graag zou willen toevoegen aan jouw garderobe. Kijk voor de gehele collectie op www.sans-online.nl 

  • That's it! That's all you have to do! Deze winactie sluit op donderdagavond 9 december 2010 om 00:00 uur. Ik probeer hierna zo snel mogelijk de winnares bekend te maken via de site (zorg er dus voor dat je mijn site leest, want als ik een week niets hoor van de winnares gaat de prijs naar een ander).

Ik heb mijn zinnen gezet op de VILA Aromaly Dress. Wat een schitterend ding (flatterend EN sexy) voor de feestdagen!

Succes iedereen!

ps. Om 12u maak ik de winnares van de Tommy Hilfiger geur LOUD bekend!

Until next time,
Serena Verbon