maandag 6 december 2010

Uitslag Winactie: Tommy Hilfiger Loud parfum!


Vorige week maakten jullie kans op het nieuwste parfum van Tommy Hilfiger genaamd Loud! Klik snel verder om te zien of jij dit heerlijke parfum hebt gewonnen...


Ik vroeg jullie om een comment te plaatsen met daar in de laatste zin die je van de daken zou schreeuwen als dat je allerlaatste zin zou zijn...

Ik heb een heleboel leuke zinnen voorbij zien komen maar een vande leukste vond ik de inzending van Elsemieke

VOLG ME ALLEMAAL OP TWITTER, WANT HIERNA KAN IK NIET MEER PRATEN OMDAT IK EEN PARFUM WIL WINNEN!


Hahaha! Gefeliciteerd Elsemieke! Wil je je adresgegevens mailen naar starpede@hotmail.com? Dan zorg ik er persoonlijk voor dat het parfum bij jou op de deurmat belandt. De TNT is geloof ik wel weer aan het staken, dus het kan wat langer duren dan normaal.

Niets gewonnen? Geef de moed niet op! Ik heb vanochtend een nieuwe winactie online gezet waarbij je maar liefst €100 shoptegoed kunt winnen te besteden in de webshop Sans-Online. Doe dus allemaal mee! Naast deze winactie komen er nog een stel sieraden winacties aan en ook ben ik bezig met een grootste winactie om mijn 2-jarig bestaan te vieren in januari. Ik kan niets beloven, maar ik probeer gewoon iets supervets te regelen!

Bedankt iedereen voor het meedoen! Vanmiddag staat er trouwens nog een nieuw artikel in de planning, dus kom strakjes nog eens terug!

Until next time,
Serena Verbon