maandag 6 december 2010

Too Faced Pixie Pin-Ups Palette


Ook dit palette konden jullie vast bewonderen in mijn 'Beauty Geshopt video' en omdat er zo veel interesse voor was heb ik maar meteen swatches en close-up foto's gemaakt. De kleuren van de oogschaduw zijn echt amazing shimmery en gepigmenteerd en het is superfijn dat er ook 2 matte kleuren  in deze kit zitten. Kijken jullie mee?




 
De kit! De afmeting is 12 x 12 cm en het bestaat uit 2 gedeeltes. Het bovenste gedeelte is puur voor het 'hebben' gehalte! Als je dit openklapt verschijnt er een mooi 3D pop-up plaatje van sexy elfjes. Ik zie gordijntjes, roosjes en cupcakes in snoeperige pastelkleurtjes afgewerkt met zilveren glitters. Lekker kitch. Just the way I like it!



Close-up van de voorkant van de kit


Close-up van de sexy pin-up pixies


Close-up van het pop-up gedeelte 

De verpakking is helemaal geweldig en ik ben daar erg gevoelig voor. Toen ik deze kit zag dacht ik maar aan 1 ding en dat was MINE!! Ik weet niet hoe dat met jullie zit, hebben jullie dat ook? Toen ik de kleuren swatchte in de winkel was ik 100% verkocht. De kleuren zijn prachtig en goed gepigmenteerd. Ik vind het fijn dat er ook eens matte oogschaduw in deze kit zit, hoewel ik meer van de shimmers ben komen die toch ook vaak goed van pas. Je kunt het nu in ieder geval afwisselen. Naast de mooie oogschaduw bevat deze kit sample sizes van de Shadow Insurance (die wilde ik altijd al testen t.o.v. Urban Decay Potion Primer), Lava Gloss zwart oogpotlood en Lash Injection zwarte mascara. Hier ben ik ook erg benieuwd naar!



De oogschaduwkleuren zijn mooi op elkaar afgestemd. Je kunt hier prachtige nude looks mee maken met een vleugje kleur. De bovenste rij bevat; Leading Lady (shimmering champagne), I Know What Boys Want (shimmering pink) en Lucky Charms (Shimmering lindegroen). De onderste rij bevat; Heaven (mat creme/wit), Like a Virgin (mat kleibruin) en Erotica (shimmering bruin/zwart). Alle shimmers zijn goud.


Close-up van de oogschaduw kleuren


Leading Lady, I Know What Boys Want en Lucky Charm. Leading Lady is tevens een prachtige highlighter voor bijvoorbeeld je jukbeenderen. 


Heaven, Like a Virgin en Erotica. Prachtige kleuren die overal bij kunnen en iedereen goed staan! Vooral Erotica vind ik geweldig, mooi diepbruin met gouden shimmers. Love it! Met matte oogschaduw heb ik weinig ervaring dus ik kan niet wachten om hiermee te 'spelen'.

Nu jullie al mijn nieuwe palettes (deze en die van Tokidoki) hebben gezien van dichtbij willen jullie er vast ook looks mee zien! Ik beloof jullie snel een aantal mooie looks te posten die ik heb gemaakt met kleuren uit deze palettes. Nog voorkeur?

De Too Faced Pixie Pin-Ups kit is te koop bij Sephora en kost €30. Er is nu een actie bij Sephora waarbij je 25% korting krijgt op alle make-up. Ik betaalde daarom € 24 voor deze kit. Dan heb je 6 kleuren oogschaduw, een mascara, oogpotlood en een oogschaduwprimer. Niet slecht, voor die prijs.

Wat vinden jullie van deze kit?

Until next time,

Serena Verbon