zondag 12 december 2010

video: Kerstballen en Glitters



Thuis bij mijn ouders hebben we een aantal hele grote dozen waarin allerlei kerstspul opgeborgen zit. Zelf heb ik dat nog niet, aangezien ik pas iets langer dan een jaar op mezelf woon. Dit jaar koop ik mijn allereerste zelfstandige kerstboom en ik heb vast wat kerstballen gekocht die ik er in wil hangen die ik in bovenstaande video laat zien. Ik wil graag een 'rommelboom' oftewel een boom met verschillende ballen die een verhaal of een herinnering vertellen. 


Voor mij geen catalogus (nep)boom bestaande uit maximaal 2 kleuren, met dezelfde vorm ballen en waar de slingers en de lampjes nauwkeurig gerangschikt zijn. Ik wil een boom met verschillende soorten ballen, lekker kleurrijk!

Thuis bij mijn ouders hebben we verschillende soorten ballen, sommige zijn nog van mijn oma geweest, sommige hebben we zelf gemaakt, er is een bal die ik zelf heb uitgezocht toen ik 12 was, en ga zo maar door. Ieder item is een herinnering, en voor mij is een kerstboom vol herinneringen de meest prachtige boom die er is. Ik weet dat niet iedereen zo'n boom mooi vind, maar ieder zo zijn smaak natuurlijk.

Wat voor soort boom hebben jullie thuis?


ps. eikel = dennenappel, Sinterklaas = kerstman (foutje, bedankt!)

Until next time,
Serena Verbon