donderdag 23 december 2010

Video: Feestelijke Kerst Look

 

In bovenstaande video laat ik zien hoe ik een feestelijke Kerst look creëer met mijn favoriete make-up producten. Ik gebruik warme tinten zoals mosgroen, chocoladebruin en goud met een flinke hoeveelheid glitters om de look compleet te maken. Op de lippen nu eens geen rood, maar een minstens net zo feestelijke en opvallende kleur fuchsia. Enjoy the video! Klik hieronder voor close-up foto's.








Make-up;

  • Michael Todd eyeshadow primer
  • Lancome Ombre Absolue in de kleur Erika F.
  • Maybelline Color indefectible in de kleuren Hourglass Beige, Endless Chocolat en Permanent Khaki (review volgt)
  • MAC Glitter in Reflects Gold
  • Helena Rubinstein Feline Black Eyeliner
  • Lancome khol potlood
  • Boots No.7 mascara in Lash 360˚
  • NARS blush in Outlaw
  • Estee Lauder Pure Color Lip Tint (lip stain) in Berry Kiss en Lip Gloss in Raspberry Pop



De kleuren zijn in het echt nog intenser en ook zijn de glitters beter te zien, in het echt zie je ze veel meer glinsteren. Ik heb gekozen voor Erika F. als basiskleur omdat dit een fantastische, sparkling oogschaduw is in een soort van grijzige, mosgroene kleur. Deze kleur staat mooi bij iedereen. Ik breng deze oogschaduw aan met de vingers op een deppende manier omdat de glitters zo beter tot uiting komen.

Als ik aan Kerst denk dan denk ik aan goud en aan glitters, vandaar dat ik Erika F. heb aangevuld met warme, bruine en gouden kleuren. En ook de glitters mogen natuurlijk niet ontbreken bij een feestelijke look! Omdat je met Kerst al snel denkt aan rood zie ik vaak rode lippen bij een kerstlook. Hartstikke mooi natuurlijk, maar ik heb dit keer gekozen voor een lushious frambozenkleurtje, geïnspireerd door de Chanel kerstcollectie 2010. Minder geijkt en minstens net zo feestelijk!

Als je wil weten hoe je een egale huid creëert check dan deze video.

How do you like it? Sloven jullie je ook altijd extra uit qua make-up look met de feestdagen?

Until next time,
Serena Verbon