donderdag 30 december 2010

Tag: Smile to the world!


Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat de lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt.



Deze bijzondere tag ontving ik een tijdje terug van Carlijn. Ik was de tag eerlijk gezegd een beetje vergeten maar ik dacht er toevallig vandaag weer aan. En ik moet zeggen dat hij op het juiste moment komt. Jullie comments op mijn 'Merry Christmas' artikel, de comments op mijn moeders blog, de bezorgde DM's op twitter, de opstekers via Formsping, de hart-onder-de-riem mails en lieve tweets... het doet me allemaal zo veel goed! Ik heb niemand nog echt uitgebreid antwoord terug gegeven omdat ik eventjes wat tijd voor mezelf nodig heb, maar ik beloof jullie dat ik antwoord zal geven.

Ik wil jullie bij deze KEIHARD bedanken voor alle lieve woorden en positieve gedachten, jullie zijn toppers, echt waar. Ik waardeer het enorm en het doet me heel veel goed. En dankzij jullie weet ik... I am not alone.

Ik wilde bovenstaande foto (eigenlijk een screenshot uit onderstaande video) met jullie delen omdat ik wil laten zien dat ik ondanks alle drama nog altijd moet (glim)lachen om mijn katten Clarence en Coco. Als ik thuiskom liggen ze al op me te wachten en 1 blik op dat domme hoofd van Clarence maakt alles weer goed. Ze gaan gezellig bij me in de buurt zitten, slapen naast me en maken me aan het lachen. Op de foto had ik ze net 1 dag in huis. Ze zijn hier nog zo mini! Ik straal als een trotse 'moeder' en ik knal bijna uit elkaar van hun cuteness en het geluk dat ze me geven. Ik zorg voor ze, en op hun manier zorgen zij ook voor mij. Ik houd van deze gekke beestjes, ze maken me dolgelukkig!


De tag geef ik door aan mijn vriendin Caroline.

Q: Wie of wat maakt jou dolgelukkig? Vertel het me bij de comments!

Until next time,
Serena Verbon