vrijdag 31 december 2010

Oud & Nieuw Look 2010/2011


Vanavond is het alweer zo ver, de laatste avond van 2010 jongens en meisjes! Oud en Nieuw, een feest waarbij we de laatste dag van het jaar vieren en de eerste dag van het nieuwe jaar verwelkomen. Vuurwerk knalt, mensen willen je zoenen, iedereen is happy! Waar is de champoepel? Bij zo'n feestelijke avond hoort uiteraard een feestelijke look. Hieronder laat ik in een video zien hoe ik bovenstaande look bij Tara heb gemaakt. De video verschijnt vandaag ook op Fancy.nl, waar ik eens in de zoveel tijd video's voor maak.


Video:

 Close-up's:




De blauwe oogschaduw heet All Night Blue en komt uit de nieuwste Color Infaillible collectie van L'Oreal. Mocht je deze oogschaduw te prijzig vinden heeft Catrice ook vast zo'n diepblauwe kleur in haar assortiment. Bijvoorbeeld de kleur Drama, Baby! uit de Glamourama collectie. Deze collectie is wel limited, dus er is maar een kleine kans dat hij nog in de winkels ligt, but you never know.

De highlighter is van MNY en het nummer is 125. Dit is overigens een prachtige highlighter met subtiele shimmers en een mooi glansje, goed gepigmenteerd ook. Ik vind het een aanrader, zeker omdat er zo'n leuk prijskaartje aan hangt van €2,49.

De blauwe glitters zijn optioneel. Ze komen uit een NYX glitter palletje dat ik ooit eens kreeg.

De look maak je af met je favoriete mascara, eyeliner, blush en lipgloss. Gebruik een nude gloss om je ogen de bikvanger te laten zijn, of gebruik een opvallende fuchsiaroze of rode kleur om echt knallend het nieuwe jaar in te gaan!

Ik hoop dat jullie wat inspiratie uit deze look kunnen halen voor vanavond! Ik wens jullie in ieder geval een ontzettend leuke Oud & Nieuw toe met lekker veel oliebollen, champagne en vuurwerk. Geniet er van en maak er iets bijzonders van, wat je ook gaat doen en waar je ook bent. Ik wens jullie alle liefde, succes en geluk toe voor 2011. Maak er een jaar van om trots op te zijn. 

Until next time,
Serena Verbon