woensdag 1 december 2010

New Watch!

Het werd tijd voor een nieuw horloge, dacht ik laatst. Ik ben heel erg blij met mijn Tokidoki horloge die ik in New York scoorde, begrijp me niet verkeerd. Maar let's face it, het is een snoepjes horloge die niet gedragen kan worden in combinatie met een chique colbertje en stiletto heels. Waar moet je in hemelsnaam beginnen als je een nieuw horloge zoekt? Er is zo veel keuze! Ik typte simpelweg www.horloges.nl in (logisch!), en het was meteen raak! Love at first sight.




Horloges.nl biedt een scala aan horloges. Fijn, ik houd van veel keuze. Gelukkig kun je het aanbod al wat kleiner maken door een selectie te maken tussen dames- en heren horloges, en daarna kun je nog selecteren op prijscategorie, merk, vorm van de kast, soort band en soort uurwerk. Hendig! Ik had geen idee wat ik precies zocht, maar ik wist wel dat ik niet meer dan €200 wilde uitgeven dus koos ik voor prijscategorie €150 - €200 en begon te scrollen.


Het scrollen stopte abrupt bij dit horloge van Esprit Collection. Hoe mooi is deze! Het model heet Galatess Day. Ik twijfelde nog even tussen de zwarte (Galatess Night) en deze zilverkleurige, maar koos toen uiteindelijk voor de zilveren variant.

Wat ik zo leuk vind is dat dit horloge ergens klassiek is, maar ook ergens stoer door de stud-achtige band. De band is opgebouwd uit allemaal puntige (niet scherpe) studs die het licht prachtig weerkaatsen. De kast is ingebouwd en het glas loopt net als de studs in een punt. Deze kan ik prima als 'net' horloge dragen zonder dat het een stijf en truttig model is (wat absoluut niet bij me past!).


De band is mij te groot, die moet ik dus nog laten innemen bij de juwelier voor dat ik hem echt kan gaan dragen. De band is van roestvrij staal en gaat open en dicht met zo'n kliksluiting.


Als je via horloges.nl besteld voor 16:00u dan heb je je horloge de volgende dag al in huis. Het ging niet via de TNT, dus ik had mijn horloge inderdaad de volgende dag al in huis ondanks de staking. Het is een aangetekende verzending, dus er moet wel iemand thuis zijn om het pakketje aan te nemen. Verzending is overigens gratis, altijd mooi meegenomen! 

Omdat horloges.nl een officiĆ«le Esprit dealer is heb ik op dit horloge ook gewoon de volle 2 jaar fabrieksgarantie. Ook krijg je de officiĆ«le doos erom heen (die overigens erg mooi, stevig en chique is). Don't you just love online shopping? :-)


Nu willen jullie natuurlijk de prijs weten! Dit horloge kost €169,90. De zwarte variant - Galatess Night - heeft dezelfde prijs. Ik las bij een aantal comments en tweets dat jullie benieuwd waren waar ik mijn horloge vandaag had, bij deze dus even de directe link.

Wat vinden jullie er van, do you like it? Welk horloge hebben jullie nu om?

Until next time,
Serena Verbon