woensdag 1 december 2010

Zou je liever... een vriend met BitchBrows of een Unibrow?


Ok. Stel je hebt een vriend. Zou je dan willen dat hij zijn wenkbrauwen epileert zoals de heren links in de foto, of dat hij het als een wild oerwoud laat groeien zoals de heren rechts in de foto? De regels zijn dat je NIET bij mag tekenen of tatoeëren, en je mag ook NIETS wegplukken. De wenkbrauwen blijven dus zoals ze zijn and there's nothing you can do about it! Welk soort wenkbrauw zie jij liever bij je vriendje?


OMG! Dit is wederom een geniaal ultimatum verzonnen door mijn gekke vriendin Nena. Ze vroeg het me zo en ik was gewoon even 10 seconden stil. Ik weet het niet hoor! Van die dunne wenkbrauwen (veel, veel, VEEL te dun!) met zo'n vrouwelijke boog ziet er al snel verwijfd uit. Echt superfout! Alsof hij meer tijd besteed voor de spiegel dan jij!

Een unibrow daarentegen is zo onverzorgd. En het ziet er meteen zo oerman-achtig uit. Alsof hij eigenlijk thuishoort in het Stenen Tijdperk, you know what I mean? Ik hou echt niet van te veel lichaamshaar bij mannen. Baarden, snorren en borsthaar doen het echt niet voor mij. En gek genoeg schijnt unibrow + snor/sik/baard een populaire combo te zijn, don't ask me why, het is gewoon zo!

Dus aan de ene kant heb je verwijfd, maar hij besteedt wel aandacht aan zijn uiterlijk, en aan de andere kant heb je holbewoner maar wel een stuk stoerder en ruiger. What to do, what to do? Ik denk dat ik dan maar ga voor de geëpileerde mannen. Ok, mensen zullen zich afvragen of het mijn gayfriend is, but who cares? Zo lang ik maar weet hoe het zit. Bovendien zal zo'n vriend zichzelf van top tot teen goed verzorgen en kan ik mooi zijn cremetjes en smeerseltjes lenen. Oh, en hij kan me helpen met reviewen van beauty producten! Nice!

Wat kiezen jullie?

Until next time,
Serena Verbon