dinsdag 30 november 2010

WIN! Tommy Hilfiger Loud parfum!


De lancering van Tommy Hilfiger's nieuwste parfum Loud is jullie vast niet ontgaan! Zeker niet na de winactie van afgelopen week waarbij je speciale Loud limited edition T-shirts kon winnen. De shirts zijn leuk hoor Sereen, maar hoe ruikt die geur dan? Hieronder zal ik jullie wat meer vertellen over Loud. Mocht de geuromschrijving je als muziek in de oren klinken, doe dan vooral mee met de Loud winactie waarbij je kans maakt op een 40 ml Loud for Her eau de toilette!


het doosje

Loud is een parfum waar ontzettend veel over nagedacht is. De verpakking, het flesje, de geursamenstelling en zelfs de marketing strategie zijn allemaal gericht op muziek. 

Loud is prikkelend, brutaal, fris, origineel en inspirerend.


De verpakking
De flacon is geïnspireerd op het uiterlijk van een grammofoonplaat. De groeven in het glas staan voor de groeven in een grammofoonplaat. Het woord Loud wordt weerkaatst door de achterkant van het flesje, zoals teruggekaatst geluid tijdens een live concert. Zoals ik al zei, over alles is goed nagedacht!

De geur
Maar hoe ruikt Loud for Her? Direct na aanbrengen ruikt Loud inderdaad vrij luid, de geur is goed aanwezig. Na een tijdje zwakt de geur wat af en ruik ik de fruitigzoete noten van de lychee en de zoete geur van een bloeiende roos. De geur heeft een basisnoot van patchouli, maar dat ruik ik er niet echt in terug. Patchouli is heel kruidig en sterk (zoals Karma van LUSH), terwijl ik eerder iets zwoels, houtachtigs en toch ook iets van muskus ruik. De geur is na een tijdje zacht, bloemig en subtiel aanwezig op de huid. De geur is zoet (niet mierzoet) en heeft toch ook iets aquafris. Niet fris zoals citrusvruchten, maar meer zoals de geur Tommy Girl of Acqua di Gioia.

Mijn mening
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom ze deze geur Loud hebben genoemd. Dan verwacht ik toch een wat meer sprankelende geur, een echte knaller! Loud ruikt lekker, maar steekt niet met kop en schouders boven de rest van de Tommy geuren uit. Het is niet zo opvallend als de naam doet vermoeden, maar daardoor wel erg all-round. Ik denk dat veel meisjes (en vrouwen) Loud erg lekker vinden ruiken, zeker als je van zachte, bloemige geuren houdt met een vleugje zoet en een aquafrisse touch.



Prijzen;
Loud eau de toilette 25 ml - €27,00
Loud eau de toilette 40 ml - €39,00
Loud eau de toilette 75 ml - €59,00
Loud deodorant 75 ml - €28,00


WINWINWIN!
Loud klinkt als de perfecte geur voor jou? Well, today is your lucky day! Want je kunt hier op BeautyLab.nl kans maken op een 40 ml eau de toilette Loud for Her t.w.v. €39,00. Wat moet je daar voor doen?

  • Volg me op Bloglovin' en like dit artikel! Je hoeft alleen je e-mailadres in te vullen, geen spam. Bloglovin' is een erg handige site waar je op de hoogte wordt gehouden van nieuwe updates van alle blogs die jij volgt. Twijfel je? Bekijk dan hieronder de duidelijke video die uitlegt hoe handig Bloglovin' kan zijn voor jou!

  • Het is geen must om Twitter te hebben, maar als je het hebt kopieer dan het volgende en tweet het door, dat zou ik heel erg op prijs stellen! "Win het nieuwste Tommy Hilfiger parfum Loud for Her via www.BeautyLab.nl - doe ook mee en RT!"

  • Laat een comment achter waar in jij verteld wat je van de daken zou schreeuwen als je te horen zou krijgen dat je nog maar 1 zin mag schreeuwen voordat je stem de rest van je leven verdwijnt.

Succes iedereen! Jullie kunnen meedoen t/m vrijdag 3 december 00:00u. Daarna maak ik de winnaar zo snel mogelijk bekend via de site. Let er dus op dat je BeautyLab in de gaten houdt want als de winnaar niet binnen een week reageert gaat de prijs naar een ander!

Until next time,
Serena Verbon