dinsdag 30 november 2010

Happy B-day Clarence & Coco!


Het lijkt alweer als de dag van gisteren dat ik een kooitje in mijn huiskamer neerzette en dat Clarence en Coco daar uit kwamen geslopen. Ze waren zo klein, zo lief en zoooo schattig! En vandaag zijn ze alweer 1 jaar oud geworden! Gefeliciteerd lieve kittehs!


Ik heb geen moment spijt gehad van Clarence en Coco. Niet toen ze mijn vitrage sloopten. Of de eetkamer stoelen. Niet toen ze overal (maar dan ook overal) haren achterlieten. Zelfs niet nu ze af en toe aan mijn prachtige Perzische tapijt krabbelen.

Deze kleine beestjes geven me zo veel liefde en plezier. Als ik thuiskom roep ik meteen 'Lieve Kitties?!' en dan komen ze meestal de slaapkamer uit gelopen of rekken ze zich uit vlak voor mijn voeten. Het is zo gezellig als ik thuiskom, ik weet dat er altijd iemand op me zit te wachten en ik schep er veel voldoening in om lekker voer en snoepjes voor ze te kopen en ze dat dan te zien opsmikkelen.

Ik krijg vaak de vraag van welk ras ze zijn. Clarry en Cobus zijn Britse Kortharen. Deze katten staan bekend om hun superlieve en zachte karakter. Misschien zijn ze eerder op het sullige af. De kleur van hun vacht is Black Golden Shaded, een kleur die niet zo vaak voorkomt. Ik kocht ze bij Cattery 'In de Wollebij' uit Kerkrade.

Ik weet dat jullie graag veel foto's van ze willen zien, dus bij deze een shitload aan foto's die ik de afgelopen tijd van ze heb gemaakt (in onwillekeurige volgorde);



Coco rekt zich uit


Clarence close-up


Clarence chillin' on the carpet


Clarence kruipt alleen bij Bas op schoot (niet bij mij!) :-(


Coco close-up


Clarence in zijn holletje


Yo what's up!


Clarence en Coco slapen altijd bij mijn hoofdeinde


Sad cat is sad


Clarry


Clarence is dol op Italiaans ijs


Coco met een strikje om


Just chillin'


The claw!


Coco is...dead?


Oh, thank God she's still alive!


Clarence side shot


Spelen in de wasmand


Coco poseert


Sleepy cats!


Coco op de stoel (ligt ze heel vaak als ik aan het werk ben)


*Snuffel, snuffel*


RAAAAAWRRR!!!


Saddest cat alive!

Kiekeboe!

Hebben jullie huisdieren? En zo ja, hoe heten ze en hoe oud zijn ze? Doen jullie nog wat speciaals aan hun verjaardagen?

Until next time,

Serena Verbon