woensdag 29 december 2010

Nailart/Nailpolish Top 3 - 2010

Het einde van het jaar is in zicht en dan is dan ook meteen de tijd van nostalgische lijstjes. Op de radio, op tv en in magazines verschijnt ineens de boeken-top-10, de beste hits van 2010 en de mooiste momenten van afgelopen jaar. Het schijnt er allemaal bij te horen dus vandaar dat ik graag met jullie mijn Nail Art en Nail Polish Top 3 wil delen!


Het afgelopen jaar heb ik jullie een aantal nail art tutorials voorgeschoteld en vele kleuren en merken nagellakjes geswatched. Maar wat zijn nu mijn favorieten? Hieronder dus mijn Top 3 Nail Art en Nail Polishes die jullie afgelopen jaar op mijn blog konden vinden. Boven de afbeeldingen staat een link waarop je kunt klikken zodat je meteen naar het bijbehorende artikel wordt geleidt. Enjoy!



Nail Polish Top 3:





Nail Art Top 3:




Wat waren jullie favoriete BeautyLab Nail Art tutorials? En wat is jullie nagellak top 3 van 2010? Tell me in the comments please! Ik ben benieuwd.

Until next time,
Serena Verbon