woensdag 22 december 2010

My first Christmas tree!

Tijdens dit filmpje liet ik jullie mijn kerstboom aankoopjes zien en uit de comments bleek dat jullie dan ook wel graag de opgetogen boom wilden bewonderen. Dus bij deze, mijn allereerste kerstboom!


Hieronder heb ik een paar detail foto's geschoten;

Appeltje

Disney Castle

Sneeuwuiltje

Pirate Snowman uit Key West

'Sinterklaas' in zijn slee (hihi!)

Tinkerbell

Mooi bewerkte metalen sterren

De appeltjes, gouden slingers en het sneeuwuiltje kocht ik tegelijkertijd met mijn boom bij de Praxis. De kerstbomen waren zelfs al afgeprijsd naar €12,50 in plaats van €25 en ook zat er al een beetje korting op de kerstspullen. Ik dacht dat er pas na de Kerst sale zou zijn! Bij de Praxis kocht ik ook mijn lampjes en die zijn echt megacool! Ik heb 2 snoeren met ijspegels en een snoer met diamantjes (je ziet ze op de achtergrond van bovenstaande foto's). Weer eens wat anders!

Vandaag toen ik thuiskwam had mijn moeder er wat zuurstokjes in gehangen en een blauwe kerstbal die ik vroeger eens heb uitgezocht toen ik 12 was. Ook hingen er wat schattige stoffen klokjes in (onbreekbaar!) maar Clarence lijkt deze dingen juist interessant te vinden. Hij zat er al tegenaan te tikken. Oh jee! Als dat maar goed gaat...


Ik heb mijn kerstpakket eronder geschoven net, maar verder liggen er geen kadootjes onder. Op kerstavond doen we kadootjes thuis bij mijn ouders. De kerstboom van mijn ouders is dus wel onder gestort met kadootjes! Ik ben benieuwd wat ik allemaal krijg dit jaar...


Hoe vieren jullie Kerst dit jaar? Doen jullie ook aan kadootjes?

Until next time,

Serena Verbon