dinsdag 21 december 2010

Kruidvat Body Fruit

 
Het is echt koud en guur buiten, het liefst blijf ik de hele dag binnen met de kerstboom lichtjes aan. Lekker op de bank onder een dekentje met een kop warme thee en een goed boek. Zo. Maar Kruidvat denkt er anders over. Wat winter? Weg ermee! Een paar dagen geleden ontving ik het allerleukste perspakket e-var! Kruidvat heeft namelijk een nieuwe body lijn genaamd Body Fruit. De producten ruiken naar de zomer!


Kijk, hier wordt een mens toch vrolijk van? Best perspakket e-varrr!


Een dienblad met daarop een longdrinkglas inclusief parasolletje en rietjes, de Kruidvat Body Fruit producten en een zomerse Hawai ketting. Ik was de winter in 1 klap vergeten. Leuk toch! Dat hebben ze echt heel creatief gedaan daar bij Kruidvat.


De Body Fruit lijn bestaat uit een body scrub, body lotion, body butter en een shower gel en is verkrijgbaar in 3 geur varianten; Cranberry & Pomegranate, Coconut & Sheabutter en Mango & Papaya. De geuren zijn werkelijk watertandend lekker. Ze ruiken echt naar exotishe oorden en als ik mijn ogen sluit vergeet ik alle sneeuw buiten en kan ik alleen nog maar denken aan witte stranden en palmbomen. Zucht...

Durf ik het te zeggen? Ja, ik ga het doen. Qua geur doen deze producten zeker niet onder voor de body producten van The Body Shop. Hoe de producten aanvoelen op de huid moet ik nog testen, maar ik sta te popelen om alles uit te proberen en ik zal het jullie dan ook zo snel mogelijk laten weten in een review.

De producten liggen volgens mij al in de winkel. Hieronder de verkoop prijzen;

  • Body scrub €2.89/200 ml
  • Body lotion €2.29/250 ml
  • Body butter €2.49/200 ml
  • Shower gel € 1.99/200 ml


Zoals je ziet vallen de prijzen reuze mee, zeker voor zulke grote verpakkingen. Het is aardig budget-proof als je het mij vraagt! Ik ben erg benieuwd naar de producten zelf. Jullie ook?

ps. Over een paar uur staat er weer een nieuw artikel online!

Until next time,

Serena Verbon