donderdag 9 december 2010

Inner Lip Tattoo update


In mei liet ik mijn tweede tattoo zetten, een hartje aan de binnenkant van mijn lip. Symbolisch, want ik deed dit samen met mijn zusjes Larissa en Tara en mijn nichtjes Maren en Hester, die eigenlijk ook gewoon mijn beste vriendinnen zijn. In de tussentijd krijg ik best veel vragen over mijn inner lip tattoo, zoals dat heet. Bij deze dus een update!


Ik liet het hartje ergens in mei zetten dus we zijn inmiddels ruim een half jaar verder. Ik heb trouw geen alcohol gedronken de eerste weken en voor de zekerheid heb ik de Cola (en Dr.Pepper!) ook maar laten staan, aangezien dat een hele zure pH heeft. Ik moet zeggen dat mijn hartje van iedereen het meest vervaagd is. Misschien heeft dat te maken met mijn zure huid? Dat weet ik omdat vergulde sieraden bij mij binnen no-time weer zilverkleurig zijn.

Hoe was het eerst?





Close-up
En hoe is het nu?



Zoals je ziet is het al aardig vervaagd en op 1 plek zelfs een beetje 'uitgelopen'. De vorm van het hartje is nog wel herkenbaar maar de lijnen zijn al een stuk vager en dunner.


Als je een inner lip tattoo wil laten zetten weet dan dat dit gebeurt. Bij de een wat sneller dan de ander, maar zo'n tattoo zal vervagen en op den duur misschien wel helemaal verdwijnen! Als er nog meer vragen zijn, stel ze bij de comments dan beantwoord ik ze!

Q: Hebben jullie een tattoo of wil je er een? Zo ja, waar? En zo nee, waarom niet?

Until next time,
Serena Verbon