donderdag 9 december 2010

50 Things



Van mijn zusje Larissa kreeg ik een superleuke tag genaamd 50 things in my room. Omdat ik vind dat mijn appartement 1 grote kamer is (mijn spullen liggen echt overal verspreid!) heb ik 50 spulletjes uit allerlei verschillende kamers gepakt. Is dat vals spelen? Anyways, klik hieronder voor een lijst van mijn 50 spulletjes en om te zien wie ik heb getagged...




1. Sjerp Miss Charity / 2. Sjerp Finaliste Miss Queen of the BeNeLux / 3. Tiara Miss Charity / 4. Letter S / 5. Letter U / 6. Letter S / 7. Letter H / 8. Letter I / 9. Cocktailshaker / 10. Fles Dr. Pepper / 11. Naruto Kikker portemonnee / 12. Naruto Konoha Foreheadprotector / 13. Naruto Comic / 14. Kaasfondue / 15. Venetiaans masker / 16. Gele pruik / 17. Opa's hoed van ribstof  / 18. Hoed / 19. Houten uiltje / 20. Poppetje aan rekstok / 21. Foto op doek - Bas en ik in Key West / 22. Hello Kitty knuffeltje / 23. Pistool Fohn / 24. Koekjestrommel / 25. Badtz Maru pantoffels / 26. Limited Miami Ink print van Ami James / 27. Coco / 28. Clarence / 29. Larissa / 30. Bumpit / 31. ACDC onderzetters / 32. Chinees potje / 33. Notitieboekje met Chinese print / 34. UMC pasje / 35. Klompjes / 36. Samsung Galaxy Tab / 37. Tokidoki figurine / 38. Tokidoki collector's figurine / 39. Tokidoki collector's figurine #2 / 40. Fles wijn Kus van Therese van restaurant de Librije / 41. Groot Indonesisch Kookboek / 42. Stamper en vijzel / 43. Rijst bewaarvat / 44. Leren handschoenen / 45. Shawl / 46. Muts / 47. Butterbeer pul uit het Harry Potter park / 48. Knuffelmuisje / 49. Fototoestel / 50. Paraplu



Ik geef de tag door aan... VeraCamilla! Ik ben erg benieuwd naar haar 50 things! De video van Larissa kun je hier terugkijken.

Wat vinden jullie van mijn spulletjes?

Until next time,

Serena Verbon